انتخاب سرویس ایمیل مارکتینگ مناسب

4 از 5 (3 نظر)

انتخاب سرویس ایمیل مناسب

قدرت ایمیل مارکتینگ در دنیا

طبق آمار به دست آمده، ۵۹ درصد ازکاربران ؛ استفاده از ایمیل مارکتینگ را در افزایش خرید و فروش خود موثر دانسته اند .همچنین ۵۹ درصد از افرادی که حرفه مارکتینگ انجام دنبال می کنند اعلام کرده اند که ایمیل یکی از بزرگترین منبع های افزایش بازده سرمایه گذاری آنها است. با این حساب، با توجه به این آمار و ارقام، ایمیل مارکتینگ ارزش سرمایه گذاری بیش از پیش دارد.( البته در صورتی که در چهارچوب و طبق استاندارهای موجود این کار انجام شود ).

اما این را هم در نظر بگیرید که با تعداد ایمیل های زیادی که یک نفر در طول روز دریافت می کند، ارسال ایمیل های پی در پی و بی هدف می تواند کار بیهوده و خطرناکی باشد. اکثر ما این مورد را مشاهده کرده ایم که وارد اکانت ایمیل خود می شویم و با تعداد زیادی ایمیل هرز مواجه می شویم که ۹۰ درصد از ایمیل ها هیچ ارتباطی به حیطه شغلی ما ندارد و یا جزو علاقه مندی های ما نیست. بنابراین اکثر ما قبل از  باز کردن ایمیل ها آنها را حذف می کنیم و یا از دیدن آنها صرف نظر می کنیم. شما می توانید مقاله نمونه های کمپین های موفق ایمیل مارکتینگ شرکت آمازون بخوانید و از آن ایده بگیرید.

 

Select-the-appropriate-email-service

 

  انتخاب یک سرویس ایمیل مارکتینگ مناسب

اگر شما بخواهید که از سرویس های ایمیلی مانند یاهو یا جی میل استفاده کنید و ایمیل های خود را ارسال کنید٬ خیلی سریع بلاک خواهید شد! چرا که این سرویس ها برای چنین کاری طراحی نشده اند. هر سرویسی برای کار به خصوصی طراحی شده است و باید قبل از انتخاب آن به این موضوع توجه ویژه ای کرد. سرویس های ایمیل مارکتینگ از انواع امکانات ارسال و آنالیز ایمیل را شامل می شود. اما از یک سرویس ایمیل نسبتا خوب باید چه انتظاری داشته باشیم؟

 -  معتبر باشد.

یکی از خطرات احتمالی که ایمیل های شما را تهدید می کند٬ خطر اسپم شدن است. استفاده از یک سرویس معتبر٬ این احتمال را برای شما کمتر خواهد کرد.

 -  امکانات مارکتینگ آن کامل باشد.

در حال حاضر بازار رقابت در ایمیل مارکتینگ بسیار داغ است و ایده های نو و خلاقی هر روزه به وجود می آید که اجرایی کردن آن بستگی به امکاناتی دارد که سرویس ایمیل مارکتینگ خریداری شده در اختیارتان قرار می دهد. یکی از امکانات مهمی که باید کامل باشد٬ امکانات آنالیز است. بازاریابی بدون آنالیز کردن معنایی نخواهد داشت. که این مسئله در ایمیل مارکتینگ نقش مهم‌تری دارد، سرویس شما هر چه از این نظر کامل‌تر باشد احتمال موفقیت شما هم بیشتر است. شما باید بتوانید با امکانات موجود٬ کمپین های مختلفی برگزار کنید و آن ها بررسی کنید. در این راستا می توانید مقاله ی ۴ کمپین موفق ایمیل مارکتینگ را مطالعه کنید.

 

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

کد BSC : 66375117127282024872440433-18864;