ارسال ایمیل به مشتری پس از خرید محصول

4 از 5 (3 نظر)

4 نوع ایمیلی که پس از اینکه مشتریان از ما خرید کردند باید به آن ها ارسال کنیم

 

Internet-Marketing

 

1- ایمیل های خوش آمدگویی

پس از عضویت مشتریان به سایت تان ابتدا به صورت پیش فرض به آنان یک ایمیل خوش آمدگویی ارسال کنید. توجه داشته باشید حتما نیازی نیست که مشتریان از شما خریدی انجام دهند تا این ایمیل را برای آنان ارسال کنید. هرچقدر ارتباط بهتری با مشتریان خود برقرار کنید، مشتریان تصویر بهتری از کسب و کار شما در ذهنشان خواهند داشت.

2- ایمیل های "راهنمای استفاده از محصول"

پیش از اینکه مشتری به منظور دریافت کمک و یا راهنمایی لازم، با شما تماس بگیرد و یا ایمیل ارسال کند، سعی کنید خودتان ایمیل راهنمای استفاده برای انان ارسال کنید. اگر شرکت شما دارای بخش جداگانه پشتیبانی مشتریان است از آنان درباره مسائلی که مشتریان با آن درگیر هستند و در این باره از آنان کمک خواسته اند تحقیق کنید و همین مسائل را در قالب ایمیل های "نحوه استفاده" و یا "راهنما" برای مشتریانی که به تازگی محصول و یا سرویس شما را خریده اند ارسال کنید.

3- ایمیل های درخواست برای دریافت اطلاعات تماس

سعی کنید همیشه بانک اطلاعاتی مشتریان را بروز نگه دارید. در حالی که مردم تمایل ندارند تا اطلاعاتشان را به روز کنند، شما باید به صورت مداوم آن ها را تشویق کنید تا در صورت تغییر اطلاعات تماس همچون شماره تلفن، آدرس ایمیل و یا آدرس پستی این اطلاعات را با شما به اشتراک بگذارند.

4- ایمیل های دوستانه مخصوص مشتریان وفادار

به مشتریان وفادار خود ایمیل ارسال کنید

 

 

 
کد BSC : 66375117127322024-1678509454-32344;