اسکن آنلاین سلامت لینک و محتویات ایمیل

4 از 5 (3 نظر)

اسکن آنلاین سلامت لینک و محتویات ایمیل قبل از باز کردن آنها

اگر شما روی یک لینک ناامن کلیک کنید شاید حتی بهترین نرم افزار های امنیتی نتوانند شما را از دردسری که با آن روبرو می شوید محافظت کنند. لینک های ناامن میتوانند در محتویات ایمیل ها ، شبکه های اجتماعی ، اخبار تکان دهنده ، معاملات بسیار جذاب و یا دکمه ساده ظاهر شوند که در واقع برای سرقت اطلاعات شخصی و یا اطلاعات کامپیوتر شما طراحی شده است.

چگونه بدون کلیک روی لینک یا محتویات ایمیل از مخرب نبودن آنها مطمئن شویم؟

ممکن است شما ندانسته بر روی لینک های ناامن در ایمیل ها، پست های فیس بوک و پیام رسان های محبوب امروزه نظیر تلگرام ، واتس اپ ، اینستاگرام و.. کلیک کنید و با تبلیغات وب سایت ها و نتایج جستجو غیر مرتبط مواجه شوید! امروز در به شما یاد خواهیم داد که  قبل از اینکه وارد لینک های مشکوک شوید سلامت آنها را بررسی کنید. این راه حل رایگان و سریع هستند و شما نیازی به دانلود و نصب برنامه خاصی ندارید.

توجه کنید که گاهی اوقات یک لینک ، وب سایتی که به آن لینک شده است را مخفی می کند مثل : www.google.com . اگر شما بدون اینکه، لینک را کلیک کنید روی لینک اشاره گر ماوس را قرار دهید، URL کامل لینک مقصد در گوشه پایین مرورگر شما نمایش داده می شود.

استفاده از یک اسکنر لینک آنلاین برای پیدا کردن ویروس و ابزارهای مخرب

اسکنرها ، وب سایت ها و پلاگین هایی هستند که به شما اجازه وارد کردن یک لینک مشکوک URL را می دهد و می توانید ایمنی لینک را بررسی کنید. بسیاری از اسکنرهای لینک رایگان و قابل اعتماد و در دسترس وجود دارد. من پیشنهاد می کنم که شما سعی کنید اول از URLVOID استفاده کنید. URLVOID یک لینک را با استفاده از سرویس های متعدد اسکن می کند مانند Google, MyWOT و Norton safeWeb و نتایج را سریع به شما گزارش می دهد. URLVoid پایگاه داده های مختلف را برای اطلاعات اسکن می کند.

اسکن-آنلاین-سلامت-لینک-و-محتویات-ایمیل

چک کردن لینک های کوتاه برای ویروس ، بد افزار و..

URLVoid نمی تواند به درستی با لینک های کوتاه از سرویس هایی مانند bitly, ow.ly, tinyURL کار کند. برای اسکن لینک های کوتاه مرموز که اغلب در توییتر و فیس بوک پیدا می شود از Sucuri استفاده کنید. Sucuri به طور خودکار سلامت لینک های کوتاه را بررسی میکند و از سرویس هایی مانند google, Norton safe web  و phishTank برای تعیین اینکه یک لینک واقعا امن هست یا نه استفاده می کند. شما می توانید همچنین Sucuri را برای اسکن لینک هایی که کوتاه نیستند استفاده کنید اما URLVoid منابع بیشتری را چک می کند. Sucuri می تواند به شما در تعیین اینکه یک لینک کوتاه امن هست یا نه بسیار کمک کند.

اسکن-آنلاین-سلامت-لینک-و-محتویات-ایمیل-1

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

کد BSC : 663751171274620241697266639-31192;