بلاک کردن ایمیل در جیمیل

4 از 5 (3 نظر)

بلاک کردن ایمیل در جیمیل اندروید

ایمیل یکی از ابزارهای قدرتمند در دنیای مدرن امروزی است که برای مکاتبات قابل استفاده است. اما ممکن است ایمیل شما توسط تعداد بسیار زیادی پیام اسپم خراب شود. امروز برای آموزش روش بلاک کردن ایمیل در جیمیل دسکتاپ، اندروید و آیفون با ما همراه باشید.

آموزش بلاک کردن ایمیل در جیمیل اندروید

برای بلاک ایمیل در جیمیل اندروید این روند در تلفن های هوشمند یکسان عمل می کند، اگرچه رابط کاربری کمی متفاوت به نظر می رسد. ابتدا ایمیل را از فرستنده ای که می خواهید بلاک کنید باز کنید.

Block-email-in-Gmail-Android

در گوشه بالا سمت راست ، یک دکمه وجود دارد که با سه نقطه عمودی مشخص شده است. این گزینه را انتخاب کنید تا منوی کشویی را باز کنید.

بلاک-کردن-ایمیل-در-جیمیل-اندروید

بعد، گزینه [نام فرستنده]Block (عدم دریافت ایمیل از سوی شخص مدنظر در جیمیل) را انتخاب کنید. اکنون دیگر پیام از آدرس ایمیل دریافت نخواهید کرد. اگر نظرتان عوض شد  و بخواهید کسی را از حالت بلاک خارج کنید و رفع بلاک ایمیل کنید می توانید همان منوی کشویی را در هر دو رابط باز کنید و Unblock [نام فرستنده] را انتخاب کنید.

از این روش گفته شده برای بلاک ایمیل های تبلیغاتی و بلاک ایمیل های مزاحم می توانید استفاده کنید. 

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

کد BSC : 66375117127192024-1006502715-27040;