یافتن آدرس ایمیل با افزونه های مرورگر گوگل کروم

4 از 5 (3 نظر)

پیدا کردن ایمیل با افزونه های مرورگر

این روزها همه چیز در دنیا تکنولوژی شدنی است. همان طور که بخشی از نام کاربری افراد را در فیس بوک، اینستاگرام و…جستجو می کنیم و می توانیم به پروفایل آن سر بزنیم آدرس ایمیل افراد ناشناس را هم می توان پیدا کرد. البته پیدا کردن آدرس ایمیل افراد کمی دشوار تر است؛ مگر آن که قبلا به آن شخص ایمیل زده باشید و با تایپ بخشی از آدرس ایمیل فرآیند تکمیل خودکار آدرس توسط سرویس دهنده ایمیل صورت گیرد. اگرچه دسترسی به آدرس ایمیل اشخاص مختلف در میان میلیارد ها آدرس ایمیل موجود دشوار است اما ترفند هایی که در ادامه می خوانید این مسیر را تا یافتن آدرس پست الکترونیک یا ایمیل هر فردی که بخواهید ساده تر می کند.

advertising-and-email

یافتن آدرس ایمیل با افزونه های مرورگر گوگل کروم

اکستنشن کروم و معادل آن افزونه های زیادی در فایرفاکس وجود دارند که مثل یک ربات وب سایت ها و منابع موجود را برای موجود بودن یک آدرس ایمیل مشخص جستجو می کنند. eToggler یکی از افزونه های کاربردی است که پروفایل افراد را در شبکه اجتماعی لینکداین بررسی می نماید. این اکستنشن را نصب و سپس در یک صفحه از مرورگر شروع به جستجو در لینکداین کنید. برای این اکستنشن زیر هر صفحه از کروم پنجره کوچکی می بینید. روی Add to eToggler کلیک کنید تا پروفایل مربوط به همان کاربری که در حال مشاهده پروفایلش هستید به لیست جستجو اضافه شود. سپس می توانید روی View results کلیک کنید تا تمام اطلاعات حاصل را مشاهده نمایید.

هر ماه ۳۰۰ ایمیل را با استفاده از این اکستنشن می توانید جستجو و مشاهده نمایید. البته در ثبت اطلاعات شخصی خود برای استفاده از حساب رایگان بهتر است مراقب باشید.

حدس زدن آدرس ایمیل افراد

اگر راه حل معرفی شده جواب نداد خودتان دست به کار شوید! با استفاده از اطلاعاتی که از فرد در دست دارید سعی کنید آدرس ایمیل او را حدس بزنید و موجود بودن آن را با ارسال ایمیل های مختلف تست نمایید. جز نام فرد علاقمندی ها، حوزه کاری و … را امتحان کنید.

پیدا کردن آدرس ایمیل افراد با برون سپاری کار

گروه هایی نظیر soc.net-people در گوگل وجود دارند که با پیوستن به آن ها می توانید درخواست کنید آدرس ایمیل شخص خاصی را برای شما پیدا کنند. البته پاسخگویی این راه قطعی نیست؛ چون معمولا درخواست ها به علت تعددی که دارند بی پاسخ می مانند.

تعقیب فعالیت های افراد

پیدا کردن آدرس ایمیل افراد کار ساده ای نیست و لازم است مداومت به خرج دهید. بدین منظور بهتر است فعالیت افراد را در شبکه های اجتماعی مختلف تعقیب نمایید و حتی از طریق چت، ارسال دایرکت یا کامنت گذاشتن از آن ها بخواهید آدرس ایمیلشان را اعلام کنند. با این کار گیرنده ایمیل هم متعجب نخواهد شد و خودش در جریان کار شما قرار می گیرد.

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

 

کد BSC : 663751171271720241822389488-31204;