کپی کردن ایمیل های قدیمی به آدرس ایمیل

4.2 از 5 (5 نظر)

روش کپی کردن ایمیل های قدیمی به آدرس ایمیل جدید

 

 

برای کپی کردن ایمیل های خود به آدرس جدید ابتدا باید پروتکل POP را فعال کنید. برای انجام این کار به تنظیمات اکانت جیمیل قدیمی خود بروید و سربرگ Forwarding And POP/IMAP  را فعال کنید. حالا در این سربرگ گزینه Enable POP For All Mail را فعال کنید و برای ذخیره تغییرات روی دکمه Save Your Changes کلیک کنید.

Copy-old-emails-to-new-email-addresses

در مرحله بعد ما باید پسورد ایجاد کنیم. برنامه های امروزی که با پروتکل OAuth کار می کنند نیازی به اشتراک گذاری پسورد جیمیل با برنامه های جانبی ندارند اما پروتکل POP3 برای دانلود ایمیل های شما نیاز به پسورد دارند. برای انجام این مرحله به اکانت جیمیل قدیمی خود وارد شوید و به قسمت Google.com/Apppasswords بروید. از منوی کرکره ای Select App گزینه Custom را انتخاب کنید و یک نام وارد کنید بعد روی دکمه Generate کلیک کنید تا پسورد شما ساخته شود.

حالا یک سربرگ جدید در مرورگرتان باز کنید و وارد اکانت جیمیل جدیدتان شوید. در قسمت تنظیمات جیمیل روی سربرگ Accounts And Import کلیک کنید و Import Mail And Contacts را انتخاب کنید. در پنجره پاپ اپ، آدرس ایمیل اکانت جیمیل قدیمی خود را وارد کنید و روی دکمه Continue کلیک کنید. در مرحله بعد پسوردی که در مرحله قبل ایجاد کرده اید را وارد کنید. نام کاربری POP همان آدرس ایمیل شما است در حالی که سرور POP شامل POP.Gmail.com است. پورت ۹۹۵ را انتخاب کنید و تنظیمات Use SSL را فعال کنید.

تنظیمات Leave a Copy Of Retrieved Messages On The Server و Label Incoming Messages را فعال کنید تا ایمیل ها به راحتی از آدرس قدیمی شما واکشی شود. روی Start Import کلیک کنید. جیمیل بلافاصله شروع به کپی پیام های قدیمی شما به آدرس جدید خواهد کرد. زمان اتمام این مرحله بستگی به اندازه صندوق ورودی شما دارد. در آخر پیشنهاد می کنیم به ایمیل های خود امضاء شخصی اضافه کنید.

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

کد BSC : 66375117127272024-2014588468-31340;