آموزش نحوه فرستادن ایمیل یاهو با گوشی همراه

3.25 از 5 (4 نظر)

نحوه فرستادن ایمیل یاهو با گوشی

کمپانی یاهو در گذشته نه چندان دور یکی از محبوب ترین موتورهای جستجو در سطح جهان بود که دارای کاربران بسیار زیادی بود که در آن زمان مودم های بی سیم و اینترنت نسل جدید وجود نداشت و باید با دردسرها و مشکلات بسیار زیادی به اینترنت متصل می شدیم! لازم به ذکر است که شرکت یاهو برای اولین بار در سال 1995 میلادی تاسیس شد که این روزها متاسفانه به دلیل حضور گوگل محبوبیتش را کمی از دست داده است و این روزها طبق گفته ها و شنیده ها در طول ماه حدودا 700 میلیوم بازدید کننده دارد.

با این وجود اگر شما یک حساب کاربری یاهو دارید، یا جدیدا به این کمپانی پیوسته اید، شاید برای شما نحوه ارسال ایمیل «نامه الکترونیکی» از یاهو یک سوال باشد در این مقاله به سوال شما پاسخ خواهیم داد.

 

برای ارسال ایمیل با یاهو در گوشی های هوشمند شما ابتدا باید نرم افزار یاهومیل را متناسب با سیستم عامل خود دانلود کنید. سپس نرم افزار را باز کنید و مطابق مراحل زیر پیش بروید:

Send-Yahoo-Mail-via-mobile-phone

داخل نرم افزار Yahoo Mail برروی آیکون Compose Compose an email on the go with the app.  ضربه بزنید. گیرندگان و ایمیل های مقصد را در قسمت To وارد کنید. موضوع ایمیل را بنویسید. متن پیام ایمیل خود را در کادر اصلی وارد کنید. برروی گزینه ارسال (Send) کلیک کنید. ارسال ایمیل از طریق یاهو با موفقیت انجام خواهد شد.

نحوه ارسال فایل از طریق ایمیل یاهو

در کامپیوتر و وب یا در گوشی و از طریق نرم افزار Yahoo Mail می توانید با استفاده از گزینه Attach Files فایل های خود را همراه ایمیل ارسال کنید. این گزینه در پایین کادر متن پیام ایمیل به شکل یک سنجاق قرار دارد.

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

کد BSC : 66375117127352024649975660-31076;