ابزار ارسال و دریافت ایمیل ناشناس

4 از 5 (3 نظر)

ابزار ارسال ایمیل ناشناس ProtonMail

 

سرویس ProtonMail علاوه بر ارسال پیام ناشناس، قابلیت دریافت پاسخ هم دارد و در این زمینه از روش استفاده از جیمیل بهتر عمل می کند و بستری برای مکالمه ناسناس ایمن را فراهم می سازد. تمامی ارتباطات ProtonMail رمزگذاری شده اند و اگر از سرویس تغییر آی پی هم استفاده بکنید کاملا امن است. تعداد زیادی از خبرنگاران چینی که مشغول ارتباط با روزنامه نگاران بین الملل هستند، از این برنامه و سرویس تغییر آی پی استفاده می کنند که به صورت خارق العاده ای از چشمان دیگران پنهان می مانند.

از ویژگی های برنامه ProtonMail می توان به رمز گذاری End-to-End Encryption اشاره کرد که پیام های شما در زمان ارسال و ذخیره شدن هم کامل امن بوده و هیجکس قادر به مشاهده آن نیست. این برنامه از رمز گذاری ورود به سیستم قوی هم استفاده می کند که حتی مدیران این برنامه هم قادر به ورود به حساب شما نیستند. البته این اتفاق به معنی این هم هست که در صورتی فراموشی رمز عبور راهی برای بازیابی وجود ندارد! از آنجا که ProtonMail از سیستم رمز گذاری منبع باز استفاده می کند، می توانید مطمئن شوید که هیچ درب پشتی و راه های نفوذی وجود نخواهد داشت.

ProtonMail

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

کد BSC : 66375117127052024-1286630196-31116;