پنل ارسال ایمیل انبوه

4 از 5 (3 نظر)

ارسال ایمیل انبوه

پنل ارسال ایمیل انبوه

تحقیقات نشان می دهد پس از بهینه سازی برای موتورهای جستجو، ایمیل مارکتینگ با پنل ارسال ایمیل انبوه در رتبه دوم تاثیرگذارترین ابزارهای مناسب برای بازاریابی اینترنتی قرار گرفته است. ارسال یک ایمیل به جامعه ای از کاربران بصورت هدفمند جهت معرفی محصولات و یا خدمات شرکت و یا معرفی وب سایت خود و تشویق مشتری جهت بازدید از آن مانند ارسال یک نامه فروش، یک خبرنامه، یک پیام پشتیبانی یا حتی یک سؤال قسمتی از بازاریابی با ایمیل است.

ارتباط با مشتری از طریق ایمیل یکی از روشهای معرفی محصول و یا خدمات به کاربران است.

Send-bulk-email

با ایمیل مارکتینگ بازاریابی خود را دیجیتالی کنید

 جهان با سرعت هرچه تمام تر رو به دیجیتالی شدن است و نسل های جدید از دنیای جدید دیجیتال استقبال کرده و مردم نیز بصورت روزانه در حال مصرف محتوای دیجیتال می باشند. از طرفی شرکت ها بازاریابی دیجیتالی را جایگزین بازاریابی سنتی کرده اند زیرا روش های بازاریابی دیجیتال مقرون به صرفه تر، سریع تر، عملی تر و همه کاره تر از روش های قدیمی سنتی است.

با ارسال انبوه ایمیل مسیر تبلیغات هموار است

تبلیغات از طریق ایمیل ابزاری مقرون به صرفه ای است که هزینه آن بسیار کمتر از تبلیغ تلویزیون، رادیو و حتی آگهی روزنامه است و در عین حال از نرخ پاسخگویی بالایی نیز برخوردار است همچنین این ابزار موجب وفاداری مشتریان و نیز تقویت نام تجاری می‌شود، ضمن اینکه در جذب و نگهداری مشتریان نیز ابزار بسیار کارآمدی است ما به شما پنل ارسال ایمیل تبلیغاتی را پیشنهاد می کنیم.

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

کد BSC : 66375117127502024-786411411-18800;