ارسال ایمیل انبوه با جوملا

4 از 5 (3 نظر)

آموزش ارسال ایمیل گروهی و مدیریت آن در جوملا

این جلسه آموزشی با موضوع آموزش ارسال ایمیل گروهی و مدیریت آن در جوملا را گردآوری کرده ایم. صفحه ایمیل گروهی به کاربرانی که عضو گروه ادمین "Super Administrator" هستند اجازه می دهد تا یک پیام الکترونیکی برای کاربران ثبت نام شده برای سایت ارسال کنند. کاربران را می توان بر اساس گروه ها انتخاب کرد.

 

 

نحوه فعال سازی

پس از ورود به مدیریت سایت جوملایی خود از منوی کشویی، سیستم > تنظیمات کلی انتخاب کنید ، سپس روی تب "سرور" کلیک کنید. در تنظیمات نامه اطمینان حاصل شود که فیلد "ارسال ایمیل غیر فعال شد" روی گزینه خیر تنظیم شده باشد.

Send-bulk-email-with-Joomla

چگونگی دسترسی

مطابق شکل زیر در منو کشویی مدیریت سایت جوملایی خود، به کاربران > ارسال ایمیل گروهی وارد شوید. اگر این گزینه برای شما ظاهر نمی شود می توانید مراحل قسمت بالا را طی کنید تا گزینه مورد نظر برا شما فعال گردد.
صفحه زیر پنجره "ایمیل گروهی کاربران" را نشان می دهد.

Send-bulk-email-with-Joomla-1

این پنجره پارامترهای زیر را ارائه می دهد -

موضوع : یک موضوع برای ایمیل انتخاب کنید. سعی کنید تا حد امکان موضوع پیام ارسالی را توصیف کنید. هر متنی که در پارامتر پیشوند موضوع وارد شده است در گزینه ها مقابل موضوعی که در اینجا انتخاب می کنید قرار داده می شود.
پیام : بدنه ایمیل خود را وارد کنید. هر متنی که در پارامتر پیشوند بدنه ایمیل (Mailbody ) وارد شده است در گزینه ها به متنی که در اینجا وارد می کنید اضافه می شود.
در سمت چپ - بالا تعدادی گزینه با کادری در کنارشان وجود دارد که می توانید با کلیک بر هر کدام از آن ها، یکی را انتخاب کنید.

ارسال ایمیل به گروه های زیر شاخه : ارسال ایمیل به اعضای کلیه گروه های زیر شاخه گروه را انتخاب کنیم یا خیر. به عنوان مثال ، اگر این کادر بررسی شود و تیک آن زده شود و گروه "عمومی" انتخاب شود ، ایمیل برای همه کاربران ارسال می شود ، زیرا همه گروه ها زیر شاخه"عمومی" هستند.
فرستادن به صورت HTML : اگر تیک زده شود، ایمیل به همراه برچسب HTML فرستاده می شود. وگرنه ، ایمیل به صورت متن ساده ارسال خواهد شد.
ارسال ایمیل برای کاربران غیر فعال : اگر انتخاب شده باشد برای کاربران غیر فعال هم ایمیل ارسال می شود.
گیرنده ها به صورت BCC : مخفی کردن لیست دریافت کننده ها و ایجاد یک کپی به ایمیل سایت.
گروه : گروه ایی را که می خواهید ایمیل را برای آنها ارسال کنید انتخاب کنید. دارای گزینه های شامل ( همه گروه های کاربری، Manager ،Public، Guest و ...)

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

کد BSC : 66375117127212024-499889373-31404;