ایجاد کردن امضا در آوت لوک ( Outlook )

4.25 از 5 (4 نظر)

اضافه کردن امضا به Outlook

اگر به تازگی یک اکانت آوت لوک ساخته اید و یا اینکه میخواهید از ایمیل خود به صورت حرفه ای استفاده کنید پیشنهاد میکنیم امضا شخصی خود که میتواند نام برند شما یا متنی ثابت به همراه عکس باشد را به ایمیل های ارسال شده از اکانت مورد نظر اضافه کنید ،در ادامه ما را همراهی کنید تا آموزش اضافه کردن امضا به ایمیل اوت لوک را به شما آموزش دهیم.

 

 

ایجاد کردن امضا در آوت لوک ( Outlook )

اگر شما هم از سرویس ایمیل مایکروسافت یعنی Live یا برنامه مدیریت ایمیل Outlook استفاده میکنید برای ساخت امضا طبق عکس زیر از سمت راست صفحه بر روی گزینه Options کلیک کنید.

Add-signature-to-Outlook

سپس در سمت چپ صفحه منویی برای شما باز خواهد شد که تنظیمات هر بخش Outlook را برای شما نمایش میدهد. از منوی سمت چپ ، گزینه Email signature را از بخش Layout پیدا کرده و بر روی آن کلیک کنید.

Add-signature-to-Outlook1

بعد از کلیک کردن بر روی این گزینه در سمت راست برای شما باکسی باز خواهد شد که شما میتوانید از این طریق امضای خود را درج کنید. دو گزینه در بالای باکس درج امضا قابل مشاهده است که با تیک زدن آنها ، امضای ایجاد شده به تمامی ایمیل هایی که از این بعد ارسال میکنید اضافه خواهد شد و همچنین در ایمیل هایی که فوروارد یا ریپلای می شوند نیز اضافه خواهد گردید.

امیدواریم پست امروز که سعی کردیم در آن به صورت ساده و صریح درج امضا برای آوت لوک را به شما آموزش دهیم مفید واقع شده باشد.

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

کد BSC : 663751171270420242024819646-31240;