جلوگیری از دریافت ایمیل در جیمیل با Unroll

4 از 5 (3 نظر)

عدم دریافت ایمیل های اشتراکی و جلوگیری از دریافت ایمیل در جیمیل با Unroll

سرویس های مختلفی هم در زمینه حذف ایمیل های تبلیغاتی در جیمیل و پاکسازی صندوق inbox ایمیل شما کاربرد دارند که از جمله آن ها می توان به Unroll اشاره کرد. پس از ثبت نام در این سرویس رایگان، با یک کلیک می توانید اشتراک ها را لغو کنید.

این ابزار تمامی اشتراک های شما را نشان می دهد و هر کدام را که نیاز نداشتید، می توانید با یک کلیک لغو کنید. جهت لغو عضویت در سایت های مختلف فقط باید با حساب ایمیل خود وارد این سایت شوید. قابل ذکر است که این سرویس برنامه برای استفاده در موبایل هم دارد.

 

خلاص شدن از ایمیل های تبلیغاتی در یاهو با سرویس لغو اشتراک دریافت ایمیل Unlistr

ابزار Unlistr هم همانند سرویس عدم دریافت ایمیل از توییتر و.. فعالیت می کند. پس از ورود به حساب خود با این ابزار، Unlistr از شما می خواهد که صندوق ورودی را جهت اسکن انتخاب کنید. سپس لیستی از فرستنده ها به شما نمایش داده می شود که می توانید آن ها را لغو کنید.

Prevent-receiving-Gmail-emails-with-Unroll

Unsubscriber برای لغو اشتراک دریافت ایمیل از سایت و..

همانطور که از نام Unsubscriber هم پیدا است، این سرویس هم جهت لغو اشتراک ایمیل ساخته شده است. هنگامی که در سایت این سرویس وارد حساب ایمیل خود شوید، یک پوشه به نامه Unsubscribe برای شما اضافه می شود. ایمیل هایی که قصد عدم دریافت آن را دارید به داخل این صندوق منتقل کنید.

سایت-Unroll

پس از بررسی روش های جلوگیری از دریافت ایمیل در پایان اگر بسته به شرایط خود نیاز به استفاده و خواندن آفلاین ایمیل ها دارید، مطالعه مطلب آموزش کامل فعال کردن حالت آفلاین ایمیل جیمیل در کامپیوتر و گوشی را فراموش نکنید.

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

کد BSC : 66375117127262024158993036-31084;