ساخت ایمیل آی کلود آیفون با گوشی همراه

3.6 از 5 (5 نظر)

آموزش ساخت ایمیل آی کلود آیفون با گوشی

برای ساخت ایمیل آی کلود آیفون با موبایل وارد منوی Setting دستگاه خود شوید بعد وارد گزینه iCloud شوید.

ساخت-ایمیل-آی-کلود-آیفون-با-گوشی-همراه

و گزینه Create new Apple ID را انتخاب نمایید.

در اولین مرحله تاریخ تولد میلادی خود را به دقت وارد نمایید و گزینه Next را انتخاب نمایید. در این قسمت با وارد نمودن نام ونام خانوادگی و انتخاب گزینه Next این مرحله پایان می یابد. در قسمت بعد با دو گزینه Use current email address و Get a free iCloud id مواجه خواهید شد که با استفاده از گزینه اول از Email شما و در گزینه دوم Email جدیدی با پسوند iCloud.com@ برای استفاده Apple ID شما باز خواهد شد.

رمز عبور باید ۸ یا بیش از ٨ کاراکتر باشد و حتما ترکیبی از حروف بزرگ لاتین، حروف کوچک لاتین و همچنین عدد باشد و بعد گزینه Next را انتخاب می کنیم.

در قسمت بعد باید ۳ سوال را به عنوان سوال امنیتی انتخاب و به آنها پاسخ داد، توجه فرمایید پاسخ دهی به این سوالات باید با دقت بسیار انجام شود چرا که در صورت فراموش نمودن رمز و یا قفل شدن Apple ID از طریق پاسخ دادن به این سوالات و وارد نمودن تاریخ دقیق تولد می توانید رمز اکانت خود را Reset نمایید. در نهایت با انتخاب گزینه Next وارد مرحله نهایی می شوبد، در انتها بعد از موافقت با موارد Terms & Conditions، اکانت شما ساخته و قابل استفاده خواهد بود.

ساخت-ایمیل-آی-کلود-آیفون-با-گوشی-همراه-1

شما از طریق برنامه Mail در iDevice یا مک یا صفحه مرورگر وب iCloud می توانید به ایمیل iCloud دسترسی داشته باشید. این سرویس روی  iOS 8 ،OS X Yosemite  و ویندوز ۷ و هشت اجرا می شود و حالت وب آن نیز توسط مرورگر های Safari ،Firefox ،Chrome  و Internet Explorer پیشتیبانی می شود.

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

کد BSC : 663751171272920241996639875-31188;