سرویس برتر ساخت ایمیل موقت و ضد اسپم

4 از 5 (3 نظر)

سرویس ایمیل ضد اسپم

سرویس برتر ساخت ایمیل موقت و ضد اسپم

ایمیل های اسپم یا هرزنامه همواره یکی از دغدغه های کاربران بوده و هست. ارسال اسپم را عمدتا زمانی مشاهده می کنید که آدرس ایمیل خود را در خبرنامه وب سایت ها برای دریافت آخرین اخبار ثبت کرده اما این سایت ها از اعتماد شما سواستفاده می کنند و از طریق قرار دادن آدرس ایمیلتان در اختیار اسپمر ها کسب درآمد می کنند. از یک طرف لازم است در برخی از خبرنامه ها برای پیگیری اخبار عضو باشید و از طرفی هم از دیدن ایمیل های اسپم خسته شده اید. راه چاره استفاده از ایمیل موقت یا یک بارمصرف است که بدون نیاز به وارد کردن کم ترین اطلاعات ، آدرس ایمیل معتبری برای ثبت نام در خبر نامه و سرویس های مشابه در اختیارتان می گذارند.

 

سرویس Email On Deck

وب سایت Email On Deck یک سرویس در دسترس و مطمئن برای کسانی است که نگران از دست رفتن اطلاعتشان و یا سواستفاده از آن ها هستند. با این سرویس حریم خصوصی شما در فضای آنلاین حفظ می شود و هیچ هرزنامه ای برای شما از این پس ارسال نخواهد شد.

برخی از مزایا این سرویس نسبت به سرویس های دیگر عبارتند از:
  •  - دسترسی ساده و رایگان بودن این سرویس
  •  - ساخت ایمیل موقت طی تنها ۲ مرحله ساده
  •  - حذف خودکار ایمیل های اسپم از اکانت شما

 

Email-On-Deck

سرویس ایمیل موقت ضد اسپم Mailinator

یکی از سرویس های قابل اعتماد و شناخته شده برای ساخت ایمیل موقت Mailinator می باشد. این سرویس رایگان و عمومی است و به شما امکان انتخاب دامین اصلی را به دلخواه خودتان می دهد. البته محدودیت هایی هم در آن وجود دارد. مثلا فقط قادر به دریافت ایمیل های متنی در آدرس ایمیل یک بار مصرف خود هستید.

برخی از قابلیت های تحسین شده در این سرویس را بشناسید:

  •  - دامین شما در این سرویس عمومی است و ایمیل های دریافت شده بعد از چند ساعت پاک می شوند
  •  - هیچ ایمیل اسپمی با Mailinator دریافت نخواهید کرد
  •  - می توانید تمام ایمیل های مربوط به آدرس های موقتی که ساخته اید را در یک اینباکس دریافت کنید

 

Mailinator

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

 
کد BSC : 663751171273020241809078644-31132;