علت اسپم شدن ایمیل های ارسالی و راه رفع آن
چگونه از اسپم شدن ایمیل ها جلوگیری کنیم ؟
ارسال و دریافت ایمیل های کاری و اداری در برخی از اوقات بسیار حساس هستند و میتوانند آینده افراد را تغییر دهند ، اما اسپم شناخته شدن (Spam) ایمیل و ارسال آن به پوشه Spam یا Junk میتواند باعث از دست رفتن موقعیت ها و ضرر و زیان شود ، در ادامه این مطلب آموزش جلوگیری از اسپم شدن ایمیل های ارسالی و عدم انتقال آنها به پوشه اسپم را آموزش میدهیم.
حل مشکل اسپم ایمیل و آموزش جلوگیری از اسپم شدن ایمیل های ارسالی
بسیاری از افراد ایمیل های روزانه خود را از طریق آدرس ایمیل ثابت خود دریافت و ارسال میکنند بنابراین بهتر است آدرس ایمیل های مهم خود را از آدرس ایمیل هایی ناشناخته و مزاحم جدا کنید تا از اسپم شناخته شدن آنها به صورت اشتباه جلوگیری شود.
چرا ایمیل ها به پوشه اسپم میروند؟ علت و دلایل اسپم شدن ایمیل ها
عمده ترین دلایل اسپم شناخته شدن ایمیل، ناشناس بودن آدرس ایمیل و عدم وجود آدرس مورد نظر در دفترچه تماس، نشانه گذاری آدرس ایمیل به عنوان اسپمر توسط خود شخص ،مخرب بودن پیوست و لینک های موجود در ایمیل و و یا شناسایی و ثبت آدرس ایمیل در لیست سیاه اسپمرها سرویس موردنظر می باشد. در ادامه ما نحوه اضافه کردن آدرس های ایمیل به دفترچه تماس (Contact) سرویس های ایمیل و برنامه های مدیریت ایمیل Gmail ، Yahoo و Outlook را آموزش میدهیم که به اسپم شناخته نشدن ایمیل ها میتواند کمک بسیاری کند .
جلوگیری از اسپم و جانک شدن ایمیل در جیمیل
در سرویس جیمیل ابتدا ایمیلی که به پوشه اسپم منتقل شده است باز کنید و سپس بر روی دکمه Not Spam بالای صفحه کلیک کنید.
علاوه بر روش فوق میتوانید آدرس فرستنده را به دفترچه تماس (contact) خود اضافه کنید. برای اینکار بر روی فلش پایین قسمت بالا سمت راست صفحه کلیک و گزینه Add [نام شخص] to Contacts list را انتخاب نمایید.
در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .