علت اسپم شدن ایمیل های ارسالی و راه رفع آن

4 از 5 (3 نظر)

چگونه از اسپم شدن ایمیل ها جلوگیری کنیم ؟

ارسال و دریافت ایمیل های کاری و اداری در برخی از اوقات بسیار حساس هستند و میتوانند آینده افراد را تغییر دهند ، اما اسپم شناخته شدن (Spam) ایمیل و ارسال آن به پوشه Spam یا Junk میتواند باعث از دست رفتن موقعیت ها و ضرر و زیان شود ، در ادامه این مطلب آموزش جلوگیری از اسپم شدن ایمیل های ارسالی و عدم انتقال آنها به پوشه اسپم را آموزش میدهیم.

حل مشکل اسپم ایمیل و آموزش جلوگیری از اسپم شدن ایمیل های ارسالی

بسیاری از افراد ایمیل های روزانه خود را از طریق آدرس ایمیل ثابت خود دریافت و ارسال میکنند بنابراین بهتر است آدرس ایمیل های مهم خود را از آدرس ایمیل هایی ناشناخته و مزاحم جدا کنید تا از اسپم شناخته شدن آنها به صورت اشتباه جلوگیری شود.

چرا ایمیل ها به پوشه اسپم میروند؟ علت و دلایل اسپم شدن ایمیل ها

عمده ترین دلایل اسپم شناخته شدن ایمیل، ناشناس بودن آدرس ایمیل و عدم وجود آدرس مورد نظر در دفترچه تماس، نشانه گذاری آدرس ایمیل به عنوان اسپمر توسط خود شخص ،مخرب بودن پیوست و لینک های موجود در ایمیل و و یا شناسایی و ثبت آدرس ایمیل در لیست سیاه اسپمرها سرویس موردنظر می باشد. در ادامه ما نحوه اضافه کردن آدرس های ایمیل به دفترچه تماس (Contact) سرویس های ایمیل و برنامه های مدیریت ایمیل Gmail ، Yahoo و Outlook را آموزش میدهیم که به اسپم شناخته نشدن ایمیل ها میتواند کمک بسیاری کند .

جلوگیری از اسپم و جانک شدن ایمیل در جیمیل

در سرویس جیمیل ابتدا ایمیلی که به پوشه اسپم منتقل شده است باز کنید و سپس بر روی دکمه Not Spam بالای صفحه کلیک کنید.

Cause-of-spam-sent-emails-and-fix-it

 

علاوه بر روش فوق میتوانید آدرس فرستنده را به دفترچه تماس (contact) خود اضافه کنید. برای اینکار بر روی فلش پایین قسمت بالا سمت راست صفحه کلیک و گزینه Add [نام شخص] to Contacts list را انتخاب نمایید.

علت-اسپم-شدن-ایمیل-های-ارسالی-و-راه-رفع-آن

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

کد BSC : 663751171270020241911980654-27060;