5 برنامه پست الکترونیک در تجارت الکترونیک

4 از 5 (3 نظر)

برنامه پست الکترونیک در تجارت الکترونیک

5 برنامه پست الکترونیک در تجارت الکترونیک که هر شرکت باید ارسال کند.

خودکار سازی صندوق­های الکترونیکی قوی ترین وسیله برای برنامه­های شرکت های تجارت الکترونیک است.  که به آنها اجازه می دهد تا با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند و همچنین به آن ها کمک می کند تا بدون اتلاف وقت با مشتریان خود در ارتباط باشند. خودکار سازی صندوق های الکترونیکی جای­گزینی برای روش های دستی که در آن اتلاف زمان صورت می گیرد، است. ونچر بیت مطالعه ای در این باره انجام داده است که نتایج آن نشان می دهد که شرکت ­ها به ازای هر یک دلاری که در بازار صندوق ها ی الکترونیکی سرمایه گذاری می کنند، به طور میانگین ۳۸ دلار به دست می ­آورند. این خودکارسازی بازار تجارت الکترونیک را به کانالی تبدیل می کند که بازگشت های بالایی را دریافت می کند. با این وجود، زمانی که برخی شرکت ها خودکار سازی را شروع کرده و به مشتریان متصل می شوند، پوشش های اساسی برای این کار را ندارند.

پست های الکترونیک خودکارسازی شده به شما کمک می­کند به افرادی که برای اولین بار از شما خرید می کنند متصل شده و آنها را برای خرید های بعدی تشویق کنید و نرخ انصراف دهندگان از خرید را کاهش دهید.

Email-software

 

پست های الکترونیکی که شرکت های تجارت الکترونیک باید برای مشتریان خود ارسال کنند به شرح زیر است:

 

1- برنامه پست الکترونیک خوشامد گویی

پیام های خوشامدی که هاکبری بیان نموده است به شرح زیر است:

این یک پیام تشکر است که برای مشتریان جدیدی که به شرکت می پیوندند ارسال می شود.  مشتریان را در شناختن مراحلی که باید طی کنند تا به عنوان مشتری شرکت شناخته شوند، راهنمایی می کند.

 

2- برنامه پست الکترونیک برای مشتریان جدید

ارسال پست الکترونیکی برای مشتری جدید، مهم ترین اقدام در یک لیست است. که برای مشتریان جدیدتان ارسال می­کنید. اگر این اقدام را انجام ندهید تعداد زیادی از مشتریانی که قصد خرید از شرکت شما را داشته اند، از دست می دهید. هدف بازار تجارت الکترونیک جذب مشتریان جدید براساس اعتمادی است که به شرکت می کنند.خرید مشتریان از شما نتیجه اعتمادی است که به شما می کنند. برخی از افراد در صورت مواجه با خرید جدید محتاطانه عمل می کنند. برخی نیز تجارب منفی خرید های قبلی از سایر شرکت ها را در نظر گرفته و آنها نیز محتاطانه عمل می کنند.

پست های الکترونیکی برای مشتریان جدید شامل تعدادی پست الکترونیکی انفرادی است:

پست الکترونیکی خوشامدگویی، نوعی پست الکترونیکی است که مشتری بلافاصله پس از خرید دریافت می کند. آن پست معمولا شامل اطلاعاتی مرتبط با سفارش مشتری است: اطلاعات حمل و نقل، سیاست های بازگشت و اطلاعات تماس، و غیره را شامل می شود. چنین پستهای الکترونیکی براساس اعتمادی که مشتریان به شرکتها می کنند، بنا شده اند.

کنترل کردن

تحویل

۳- برنامه های پستهای الکترونیکی پرورش دهنده

این پستهای الکترونیک به بهبود و عمیق تر شدن روابطتتان با مشتریان جدید کمک می کند.

این پست های الکترونیک به شما اجازه می دهد به ازای هر ۱۰۰ مشتری، بر روی ۹۷ درصد مابقی که قصد خرید از شما را ندارند تمرکز کنید.
بسیاری از بازار های تجارت الکترونیک برروی ۳ درصدی که قصد خرید دارند تمرکز می کنند. در صورتی که آنها فراموش می کنند که باید به گونه ای با ۹۷ درصد تعامل داشته باشند، تا برای خرید ترغیب شوند.

انصراف دهندگان از خرید

مشتریان به هردلیلی از خرید شان منصرف می شوند. دلایل انصراف مشتریان از خرید به شرح زیر است:

بالابودن هزینه های حمل و نقل بر مبلغ کلی خرید
طولانی شدن زمان حمل و نقل
عدم وجود گزینه های متنوع برای پرداخت وجه خرید اقداماتی وجود دارد که باید در برابر افرادی که از خرید انصراف می دهند، انجام دهید.
برطبق مطالعات سازمان Baymard اکثر شرکتهای تجارت الکترونیک با نرخ ۵۰ درصد هزینه های انصرافی مواجه هستند که گاهی اوقات این مقدار به بالای ۸۰ درصد می رسد.

فعالان درحوزه پستهای الکترونیک تخمین زده اند که فروشندگان بیش از ۴ تریلیون دلار را بابت خرید های انصرافی از دست می دهند.

ارسال پست های الکترونیک به مشتریانی که در دفعه اول بازدید از فروشگاه شما خرید کرده اند، روابطتان را با آنها قوی تر می کند. این پیام ها در موقعیت های بحرانی که مشتریان تمایلی برای ادامه خرید از شما ندارند ارسال می شود.

 

4- برنامه پست الکترونیکی برای افرادی که بیش از یک بار خرید کرده اند

مشتریانی که برای چندمین بار از فروشگاه شما خرید می کنند، در مقایسه با مشتریانی که اولین بار، خرید را تجربه می کنند بازدهی نامتناسبی دارند. بر طبق گزارشی از Stichlabs 50 درصد از بازدهی شرکت متعلق به مشتریانی است که برای چندمین بار از فروشگاه شما خرید می کنند. در حالی که فقط ۱۱ درصد از میانگین مشتریان کلی، شرکتهای تجارت الکترونیک را شامل می شوند. مشتریانی که برای چندمین بار به شرکت شما اعتماد کردند و خرید انجام نموده اند در مقایسه با مشتریانی که خرید اولشان را انجام می دهند رفتار متفاوتی دارند.

ایجاد یک برنامه پست الکترونیک که توسط مشتریانی که بیش از یک بار خرید انجام داده اند، باعث ترغیب شدن سریع تر آنها به خرید می شود. همچنین شما می توانید با در نظر گرفتن خریدهای قبلی این مشتریان، و دادن بن های تخفیف به آنها برای خرید های بعدی شان، به ارتقای شرکت خود کمک کنید.

 

5- برنامه های پستهای الکترونیکی تعهد دوباره

تعهد دوباره به وسیله پستهای الکترونیک واقعیتی است که به بازار تجارت الکترونیک وارد شده است. مشتریانی که تعهدشان را با پست های الکترونیکی شما متوقف ساخته­اند، ارسال پست
الکترونیکی به آنها باعث جذب دوباره این مشتریان به شرکت می شود.

در مصاحبه ای که در سال ۲۰۱۴ توسط نماینده Gmail  انجام شد، آنها تیمی را ایجاد کردند که با سواستفاده های احتمالی مقابله کنند. در این پژوهش آنها تعداد دریافت کنندگان واقعی و افرادی که علاقه ای به تعهد دوباره نداشتند را شناسایی کردند.

متقاعد کردن مشتریان برای تعهد دوباره، به بهبود کیفیت شرکت شما را کمک می کند. همچنین به خدمات دهندگان پست های الکترونیک کمک می کند تا عملکردشان را بهبود بخشند.

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

کد BSC : -70951607612342024-636246454-18988;