نمونه پیامک صوتی

4.5 از 5 (6 نظر)

نمونه متن پیامک صوتی

حتمالا تا به حال برای شما هم پیش آمده که تلفن همراهتان زنگ بخورد و یک پیامک صوتی برایتان پخش شود و تحت تاثیر صدای دلنشین آن قرار بگیرید. پیامک صوتی امکان جدیدی در دنیای فناوری اطلاعات برای خبر رسانی و ارتباط گیری با آدم هاست.پیامک صوتی این امکان را فراهم میکند تا یک فایل صوتی از پیش ضبط شده به تلفن همراه مخاطبان ارسال شود.تلفن ها زنگ میخورد و پیام ضبط شده برای همه مخاطبان پخش میشود.

با راه اندازی این امکان در سامانه شما هم میتوانید از جمله افرادی باشید که در طول روز برای تبلیغات و یا اطلاع رسانی کار خود از پیامک صوتی استفاده می کنند.

mastermarket-email-marketing

متن‌های نمونه منشی تلفنی پیشنهادی :‌

دسته اول

نمونه متن منشی تلفنی با معرفی شرکت بدون معرفی واحد‌ها :

این نوع متن تلفن گویا برای کسب و کارهایی که با طیف گسترده ای از تماس گیرنده در ارتباط هستند مفید خواهد بود. در این نوع متن تنها با معرفی شرکت، تماس گیرنده را به راهنمای عمومی شرکت هدایت خواهیم کرد.

نمونه متن منشی تلفنی استاندارد کوتاه برای ساعات اداری – اول :

نمونه متن منشی تلفنی در ساعات اداری

سلام، به نوران، کلینیک شبکه‌های ارتباطی خوش آمدید.. برای ارتباط با اپراتور، لطفا منتظر بمانید..

نمونه متن منشی تلفنی استاندارد کوتاه برای ساعات اداری –  دوم :

سلام، شما با  استودیو مهران ( اسم شرکت )، کلینیک تخصصی تولید محتوا در ایران ( شعار شرکت ) تماس گرفته‌اید. برای ارتباط با اپراتور کلید صفر را فشار دهید.

نمونه متن منشی تلفنی استاندارد کوتاه برای ساعات اداری –  سوم :

سلام، شما با  استودیو شهاب ( اسم شرکت )، کلینیک تخصصی تولید محتوا در ایران ( شعار شرکت ) تماس گرفته‌اید. برای ارتباط با اپراتور منتظر بمانید.

 

دسته دوم

نمونه متن منشی تلفنی : معرفی شرکت + معرفی بخش‌ها (‌ تا حداکثر ۵ گزینه )

نمونه متن منشی تلفنی استاندارد برای ساعات اداری – اول :‌

به  استودیو شهاب ( اسم شرکت )، کلینیک تخصصی تولید محتوا در ایران ( شعار شرکت )، خوش آمدید. اگر داخلی شخص مورد نظر را می دانید هم اکنون شماره آنرا وارد، در غیر اینصورت، جهت ارتباط با واحد ضبط صدای تلفن گویا کلید 1، واحد فنی 2 ، دفتر مدیریت 3 و برای ارتباط با اپراتور کلید صفر را فشار دهید.

نمونه متن منشی تلفنی استاندارد  برای ساعات اداری – دوم‌: 

به  استودیو شهاب ( اسم شرکت )، کلینیک تخصصی تولید محتوا در ایران ( شعار شرکت )، خوش آمدید.  اگر داخلی شخص مورد نظر را می دانید هم اکنون شماره آنرا وارد کنید، در غیر اینصورت، جهت ارتباط با واحد ضبط صدای تلفن گویا کلید 1، واحد پشتیبانی 2 ، دفتر مدیریت 3 و برای ارتباط با اپراتور منتظر بمانید.

نمونه متن منشی تلفنی استاندارد برای ساعات اداری – سوم‌: 

با سلام و تشکر از تماس شما با استودیو شهاب ( اسم شرکت )، کلینیک تخصصی تولید محتوا در ایران ( شعار شرکت )،  اگر داخلی شخص مورد نظر را می دانید هم اکنون شماره آنرا وارد کنید، در غیر اینصورت، جهت ارتباط با واحد ضبط صدای تلفن گویا کلید 1، واحد پشتیبانی 2 ، دفتر مدیریت 3 و برای ارتباط با اپراتور منتظر بمانید.

نمونه متن منشی تلفنی استاندارد برای ساعات اداری – چهارم: 

سلام، شما با  استودیو شهاب ( اسم شرکت )، کلینیک تخصصی تولید محتوا در ایران ( شعار شرکت ) تماس گرفته‌اید. برای ارتباط با اپراتور کلید صفر را فشار دهید در غیر اینصورت برای ارتباط با واحد ضبط صدای تلفن گویا کلید 1، واحد پشتیبانی 2 و دفتر مدیریت کلید ۳ را فشار دهید.

 

دسته سوم

متن های بلند با معرفی بیشتر از 5 گزینه »» برای تکرار این پیام کلید صفر را فشار دهید.

نمونه-متن-منشی-تلفنی-و-نکات-مهم-تلفن-گویا

در بعضی مواقع کسب و کار شما نیاز به معرفی واحدها با تعداد بیشتر از پنج گزینه را خواهد داشت نکته‌ی کلیدی در این نوع متن ها ارائه امکان به تماس گیرنده برای شنیدن مجدد پیام است. به عنوان مثال برای نمونه چهارم متن منشی تلفنی ذکر شده در بالا ما ۳ بخش دیگر را اضافه می کنیم و سپس امکان بازگشت مجدد و شنیدن مجدد فایل ضبط شده تلفن گویا را می‌دهیم. متن نهایی به حالت زیر خواهد بود:

سلام، شما با  استودیو شهاب ( اسم شرکت )، کلینیک تخصصی تولید محتوا در ایران ( شعار شرکت ) تماس گرفته‌اید. برای ارتباط با اپراتور کلید صفر را فشار دهید در غیر اینصورت برای ارتباط با واحد ضبط صدای تلفن گویا کلید 1، واحد فروش 2،امور پشتیبانی ۳، امور مالی ۴، دفتر مدیریت ۵، ارسال فکس ۶ و جهت ارتباط با اپراتور کلید ۹ را فشار دهید. برای تکرار این پیام کلید صفر را فشار دهید.

 

دسته چهارم

نمونه متن منشی تلفنی برای ساعات غیر اداری : 

نمونه متن تلفن گویا برای-ساعات-غیر-اداری

اهمیت پیام ساعات غیر اداری اگر بیشتر از پیام ساعات اداری نباشد، کمتر نیست. این پیام باید به صورت شفاف مشخص کند که فرد تماس گیرنده چه زمان هایی می تواند با کسب و کار شما در ارتباط باشد. اگر شما راه حلی برای پاسخگویی در تایم غیر اداری دارید در بخش اول آنرا معرفی کنید در غیر اینصورت می توانید تماس گیرنده را به صندوق صوتی مجموعه هدایت کنید. 

نمونه متن منشی تلفنی برای ساعات غیر اداری- اول :

با سلام، ضمن تشکر از تماس شما، به اطلاع می رساند ساعات کاری مجموعه استودیو شهاب ، روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 الی 17:00 و روزهای پنجشنبه از ساعت 8:30 الی 14 می باشد. هم اکنون شما می توانید با فشردن کلید 1 پیام خود را بگذارید.

 

نمونه متن منشی تلفنی برای ساعات غیر اداری- دوم :

اگر سیستم تلفنی شما قادر به ثبت شماره تماس برای تماس با فرد تماس گیرنده باشد این گزینه یکی از گزینه های مدرن در ارائه خدمت به مشتری است.

تماس گیرنده گرامی، ضمن تشکر از تماس شما، به اطلاع می رساند ساعات کاری مجموعه استودیو شهاب ، روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 الی 17:00 و روزهای پنجشنبه از ساعت 8:30 الی 14 می باشد. هم اکنون شما می توانید جهت ارسال درخواست تماس با شما کلید 1 و جهت ارسال پیام خود کلید 2 را فشار دهید.


 

مطالب مرتبط:

- ارسال پیام صوتی گروهی

- ارسال پیام صوتی زماندار

- وب سرویس پیام صوتی

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

جهت استفاده از سامانه پیام صوتی عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : 66375117127382024-1144199295-17560;