اجرای کمپین پیامک تبلیغاتی

4.4 از 5 (5 نظر)

نحوه اجرای بهترین کمپین پیامک تبلیغاتی

کسب و کارهای کوچک با استفاده از بازاریابی پیامکی ، و روش های مختلف ، از ارسال آگهی رویدادها گرفته تا ارائه تخفیف های ویژه و مزایای منحصر به فرد، تکنیک های بازاریابی موفق را با تکنولوژی تلفن همراه و اینترنت تلفیق کرده تا با روش های نوینی با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند.

بازاریابی پیامکی درست، یک هنر بوده و فواید زیادی برای شرکت ها با "به جریان انداختن کسب کار های جدید و درگیر کردن مشتریان فعلی" به همراه دارد تا فروش را بالاتر برده اعتماد به برند را افزایش دهد.

اجرای-کمپین-پیامک-تبلیغاتی

مخاطبین هدف خود را دقیقا تعیین کنید:

یک کمپین تبلیغاتی باید معطوف به بخش خاصی از بازار باشد.

یک اشتباه رایج این است که تبلیغات به صورت ژنریک انجام گیرد که به زبان مشتریان هدف صحبت نکند و توجه آن ها را جلب نکند.

برای یک کمپین تبلیغاتی موفق باید مشتریان هدف تعیین گردند و اطمینان حاصل شود که کمپین تبلیغاتی در حال اجرا به صورت متمرکز با آن ها صحبت می کند.

 

مزیت رقابتیتان را پررنگ تر جلوه دهید:

یکی از کلید های موفقیت در یک کمپین تبلیغاتی تاکید بیشتر بر موفقیت های شرکت است- آن دسته از عواملی که موجب مزیت رقابتی شرکت گردیده است.- بسیاری از کمپین های تبلیغاتی هوشمندانه اجرا می گردند اما در معرفی صحیح مزایا و ویژگی های برتر محصول یا خدمت شکست می خورند.

تنها در صورتی یک کمپین تبلیغاتی برای مشتریان بالقوه ارزش ایجاد می نماید که با دقت بر مزایای محصول تاکید کرده باشد.

 

نحوه اجرای بهترین کمپین پیامک تبلیغاتی:

برای اجرای کمپین پیامک تبلیغاتی، نیازمند یک پنل اس ام اس معتبر هستید. انتخاب یک پنل پیامک استاندارد که از تمامی امکانات برخوردار باشد می‌تواند شما را برای اجرای بهترین کمپین پیامک تبلیغاتی آماده کند. اجرای کمپین تبلیغاتی از طریق پیامک، به خلاقیت و هنر شما بستگی دارد. امکاناتی که پنل پیامک در اختیار شما قرار می‌دهد یکی دیگر از مواردی است که باید به آن توجه کنید. اگر قصد دارید کمپین پیامک تبلیغاتی را به بهترین شکل اجرا کنید بهتر است تنها به ارسال متن از طریق پیامک، اکتفا نکنید. از طریق پیامک‌های چند رسانه‌ای از جمله عکس و ارسال پیامک صوتی می‌توانید بهتر با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید.

Run-SMS-campaign

ارسال پیامک انبوه

یکی از راه‌های اجرای بهترین کمپین پیامک تبلیغاتی، ارسال پیامک انبوه است. در ارسال پیامک انبوه، مشتریان، باید متن‌های مورد نظر شما را بخوانند تا بتوانند ارتباط بهتری برقرار کنند. در ارسال پیامک انبوه، از متن صوتی هم می‌توانید استفاده کنید. پس بهتر است محتوایی را که برای متن نوشتاری یا متن صوتی پیامک تبلیغاتی خود انتخاب می‌کند استاندارد باشد. انتخاب درست محتوای پیام، سبب می‌شود بهتر بتوانید به هدف مورد نظر خود دست پیدا کنید. برای ارسال پیامک انبوه، بهتر است متن خود را کوتاه انتخاب کرده و محتوایی جذاب ارسال کنید تا مشتری به سمت شما سوق داده شود. برای کمپین پیامک تبلیغاتی خود می‌توانید از ارسال انبوه پنل اس ام اس ملی پیامک استفاده کرده و با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید.

 

محتوای بهترین کمپین پیامک تبلیغاتی باید چگونه باشد؟

محتوای پیام از اهمیت زیادی برخوردار است. زیرا این محتواست که بر نتیجه موثر است. شما برای ارسال یک پیامک تبلیغاتی تنها نیاز به چند لحظه زمان دارید اما برای تاثیرگذار بودن این پیامک، باید ساعت‌ها وقت بگذارید تا یک متن منحصر به فرد خلق کنید تا منجر به پیاده سازی بهترین کمپین پیامک تبلیغاتی شود. بنابراین نوشتن محتوای متن و زمان ارسال آن یکی از مهم‌ترین موارد در اجرای یک کمپین پیامک تبلیغاتی است.

برای اجرای یک کمپین پیامک تبلیغاتی هدفمند، بهتر است مشتریان را در گروه‌های مختلف تفکیک کنیم. زیرا ارسال محتوای یک پیامک تبلیغاتی برای یک مشتری تازه وارد، ممکن است برای یک مشتری قدیمی وفادار، نه تنها جذاب نباشد بلکه سبب ایجاد نارضایتی و دور شدن وی از کمپین تبلیغاتی شود. بنابراین ضرورت تفکیک مشتریان برای دست یافتن به نتیجه درست، یکی از مهم‌ترین ابزار تبلیغاتی است.

 

زمان ارسال پیامک توسط سامانه پیامک

کمپین پیامک تبلیغاتی، با مشخص کردن زمان برای ارسال پیام تبلیغی، سبب ایجاد پیشرفت در زمینه کسب و کار می‌شود. زمان ارسال پیام از این جهت اهمیت دارد که یک پیامک می‌تواند در یک روز خاص ارسال شود و مشتری را بلافاصله جذب خود کند. ارتباط صحیح با مشتریان و زمان مناسب این ارتباط، یکی از موارد مهم در زمینه جذب مشتری است.

بنابراین در هنگام ثبت نام مشتری در کمپین تبلیغاتی، بهتر است وی را در جریان زمان و میزان پیامی که برای وی ارسال می‌شود قرار دهید. حتی راهی برای لغو پیام توسط مشتری در پنل پیامکی، لحاظ شود که در صورت خواست مشتری، ارسال پیام توسط وی لغو شود.

 

هزینه پنل پیامکی برای تبلیغات

بهتر است بدانید اجرای کمپین تبلیغاتی از راه پیامک، هزینه‌بر است. بنابراین تبلیغات، محلی برای صرفه‌جویی در هزینه نخواهد بود. اگر به دنبال این هستید که بهترین کمپین پیامک تبلیغاتی را داشته باشید، یک پنل پیامکی استاندارد را خریداری کنید. این نوع پنل‌ها معمولا از تعرفه‌های بالایی برخوردار هستند. بنابراین بهتر است قبل از راه انداختن کمپین، هزینه تبلیغات خود را برآورد کنید. همچنین بهتر است اجازه ندهید میزان بودجه شما، کمپین تبلیغاتی مورد نظرتان را هدایت کند. زیرا در این صورت، نمی‌توانید تبلیغات خود را درست مدیریت کنید، چون فکر شما دائم بر روی بودجه متمرکز شده و شما را از فکر کردن به تبلیغات خلاقانه و متنوع، باز می‌دارد.

 

ایجاد تنوع در کمپین تبلیغاتی

شرکت‌های بزرگ در کمپین پیامک تبلیغاتی، مکان تبلیغاتی خود را بر اساس قیمت و نرخ بازگشت سرمایه انتخاب می‌کنند. بنابراین بهتر است روی یک مکان، برای تبلیغ تمرکز کنید. برخی کسب و کارها تلاش می‌کنند تمام بازار را زیر تمرکز خود قرار دهند. این شیوه، جواب نمی‌دهد زیرا برای موفقیت در یک کمپین پیامک تبلیغاتی، باید مخاطب آن کمپین تعیین شده و برای یک محصول خاص تبلیغ شود.

 

مزایای اجرای بهترین کمپین پیامک تبلیغاتی

طراحی کمپین پیامک تبلیغاتی هنری است که شرکت‌ها با استفاده از آن، مشتریان خود را پیدا کرده و از طریق برقراری ارتباط با آنها، یک کانال بازاریابی ایجاد کرده و فروش خود را بالا می‌برند. کمپین پیامک تبلیغاتی امکان مکالمه با همه مشتریان را فراهم کرده و در دنیایی که تنوع رنگارنگش، هر لحظه توجه افراد را به جایی جلب می‌کند، شانس جلب توجه به برند شما و افزایش فروش محصول را ایجاد می‌کند.

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

 

کد BSC : 663751171271020241000609868-18072;