ارتقاع سامانه پیامکی
آموزش ارتقاء امکانات سامانه پیامک
در صورتی که با خدمات و امکانات آشنا شده اید ، در هر زمان می توانید از طریق این بخش سرویس خود را به یک نسخه اصلی و تجاری ارتقاء دهید.
در صورتی که در حال حاضر از سرویس تجاری استفاده می نمایید و قصد دارید سیستم خود را به یک سیستم جامع ارتقاء دهید .
معادل روز های باقیمانده از سرویس فعلی ، از قیمت سرویس جدید کسر خواهد شد و تنها اختلاف ان را پرداخت خواهید کرد.
انجام مراحل ارتقاع سرویس پیامک:
با توجه به تصویر فوق وارد منوی مدیریت سپس گزینه ارتقاع سیستم شوید.
از بخش انتخاب سرویس اقدام به انتخاب سرویس مورد نظر جهت ارتقاء سامانه به آن سرویس کرده و سپس روی گزینه مرحله ای بعد کلیک کنید.
در مرحله بعد با پرداخت مبلغ تمام شده بابت ارتقاء به سیستم جدید سامانه پیامکی شما به پنل مورد نظر ارتقاع پیدا خواهد کرد.
مزایای استفاده از پیام کوتاه در اطلاع رسانی و تبلیغات
- 1. تبلیغات مستقیم و بدون واسطه صورت می گیرد.
- 2. اطمینان خاطر شما از دریافت کلیه تبلیغات ارسال شده به مشتریان باعث هدفمند بودن تبلیغات می شود.
- 3. به دلیل کوتاه بودن پیام ها از خواندن تبلیغ توسط دیگران اطمینان خواهید داشت.
- 4. تبلیغات از این طریق نیاز به طراحی پیچیده ندارد.
- 5. از این طریق تبلیغات را می توان در آن واحد به افراد زیادی در فاصله زمانی کوتاهی فرستاد.
- 6. با استفاده از سیستم مدیریتی که در اختیارتان قرار می گیرد، می توانید از آمار تبلیغاتی منتشره بدقت مطلع گردید.
- 7. نسبت هزینه تبلیغات را با توجه به اینکه واقعا تبلیغ به دست چه افرادی رسیده است می پردازید.
- 8. قیمت بسیار ناچیز و بازخورد فوق العاده مناسب سامانه پیامک در برابر دیگر ابزارهای تبلیغاتی قابل توجه است.
- 9. نسبت پرداخت هزینه تبلیغات به مشاهده تبلیغات، هدفمند بودن این ابزار تبلیغاتی را نشان می دهد.
- 10. با استفاده از سیستم مدیریتی طراحی شده، می توانید آمار تبلیغات منتشر شده را مدیریت نمایید.
- 11. ارسال پیامک تبلیغاتی در آن واحد به افراد زیادی در فاصله زمانی کوتاه امری ارزشمند می باشد.
- 12. عدم نیاز به دانش تخصصی و انجام تبلیغات توسط شما بسیار مهم و ارزشمند می باشد.
- 13. نیازی به ابزارهای توزیع ندارد و با سرعت بسیار بالا و با همان هزینه ی اولیه ارسال، توزیع می شود..
- 14. پیام کوتاه ارسالی شما برای مدت زیادی در دستگاه های موبایل مشترکین باقی می ماند، چون حجم فیزیکی اشغال نمی کند و بطور کلی نگهداری آن هیچ زحمتی ندارد. فقط باید متن ارسالی بگونه ای جذاب باشد، که شخص با احتمال اینکه ممکن است در آینده به کالا و یا خدمات معرفی شده نیاز پیدا می کند، آن را نگه دارد.
در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .