پیامک در فروشگاه های اینترنتی انلاین
ارسال اس ام اس در فروشگاه های اینترنتی
فروشگاه های اینترنتی یکی از نمونه های بارز پیشرفت و تجلی IT در مشاغل و استفاده از اینترنت برای خرید مایحتاج زندگی می باشند در دهه های گذشته برای تهیه هر آنچه لازم بود به مغازه و یا فروشگاه هایی که می شناختیم مراجعه می کردیم ولی اکنون در هر کجا که باشیم با استفاده از فضای ایجاد شده توسط اینترنت می توانیم هر آنچه را لازم داریم تهیه و خرید کنیم فروشگاه های اینترنتی در هر حوزه کاری که باشند برای ارتباط با مشتریانشان نیاز به راه ارتباطی دارند. ارسال پیامک در فروشگاه های اینترنتی یکی از همان راه هایی است که صاحبین فروشگاه برای ارتباط با مشتریان می توانند استفاده نمایند.
پنل اس ام اس پارس گرین توانایی اتصال به سایتهای آنلاین و cms های فروشگاهی را داشته و از پلاگین ها و ماژول های مختلف جهت ایجاد اتصال با واحد های فروشگاهی استفاده می نماییم حتی اگر مجموعه شما برای راه اندازی از ابتدا کد نویسی شده باشد نیز می توان از API جهت ارسال پیامک بهره مند شد.
کاربرد پنل پیامک در فروشگاه های اینترنتی
- - ارسال اخبار به مشتریان و کارکنان مجموعه
- - ارسال پیامک از طریق وب سرویس جهت ارسال نام کاربری و رمز عبور
- - ارسال پیامک از طریق وب سرویس جهت انجام تبلیغات مختلف
- - اطلاع رسانی همایش ها و کنفرانس ها
- - برگزاری پرسش و پاسخ به منظور پشتیبانی پس از فروش
- - ارسال اخبار و رویداد های سازمان به همکاران و مشتریان
- - اطلاع رسانی از جدیدترین روش های فروش محصولات به مشتریان
- - منشی آنلاین و پیامکی برای پاسخگویی به سوالات متداول مشتریان
- - ارسال پیامک قدر دانی از حضور در همایش ها و یا غرفه های نمایشگاهی
- - ایجاد سامانه دریافت شکایات, انتقادات و پیشنهادات
- - ارسال پیامک تشکر از خرید مشتریان
- - معرفی خدمات جدید
- - معرفی لیست قیمت ها
- - معرفی شعبه جدید به مشتریان
- - ارسال پیام ها ی تبلیغاتی به مشتریان
- - برگزاری قرعه کشی های هفته گی ، ماهانه و سالانه در فروشگاه
- - اطلاع رسانی در مواقع ضروری
- - اعلام جلسات کاری به اعضا و همکاران
- - نظر سنجی عمومی جهت رضایت مندی عموم از عملکرد مجموعه
- - ارسال اتوماتیک پیامک تبریک تولد به مشتریان و پرسنل
- - اعلام تراکنش های انجام شده از طریق پیامک
فروشگاه های اینترنتی عموما دو راه برای ارتباط با مشتریان خود دارند. ارسال ایمیل و ارسال پیامک
ارسال ایمیل گزینه ای ابتدایی و جهانی است اما ارسال پیامک برای کابران راحت تر و مطلوب تر است. همین امر باعث شده است تا تمام روند ورود و ثبت نام تا اعلام ارسال محصول خریداری شده، توسط پیامک برای مشتریان صورت گیرد. ارسال پیامک در فروشگاه های اینترنتی از طریق خطوط خدماتی به شما این اجازه را می دهد تا پیام های خود را به تمام شماره ها حتی شماره هایی که دریافت پیامک خود را مسدود نموده اند، انجام دهید.
احزار هویت مشتریان در زمان ثبت نام و یا ورود با ارسال پیامک به گوشی آنان انجام می شود. هر سفارشی که در سایت ثبت و خریداری شود، به صورت پیامک به سفارش دهنده اطلاع داده خواهد شد البته پس از پرداخت، خریدار می تواند از طریق پیام کوتاه مطلع شود که خریدش در چه وضعیت سفارشی قرار دارد.
تمام این نیازها در پلاگین ها و متدهای برنامه نویسی پیش بینی شده و در دسترس وب مستران و برنامه نویسان عزیز قرار دارد.
- مطالب مرتبط:
در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .
لطفا برای بهرهمندی از امکانات سامانه و دریافت راهنمایی های بیشتر به وسیله لینک زیر یا ارسال عدد 2000 به 10001391 در سامانه شرکت پارس گرین ثبت نام نمایید.