مزایای ارسال پیامک از نقشه گوگل

4.25 از 5 (4 نظر)

ارسال پیامک از روی نقشه گوگل

خدمات و محصولات خود را در منطقه ای که هستید اطلاع رسانی کنید، این نوع از تبلیغات میتواند پربازده و با هزینه کم انجام شده و مشتریان جدیدی برای شما به ارمغان آورد. شماره موبایل های ارسال پیامک از روی نقشه گوگل، شماره افرادی می باشد که در زمان خرید سیم کارت خود آدرس آن محدوده را برای اطلاعات فردیشان اعلام کرده اند. در بانک اطلاعاتی ارسال پیامک شماره موبایل های همراه اول و ایرانسل موجود می باشد .

ارسال پیامک از نقشه برای تبلیغات پیامکی استفاده می شود زیرا به اشخاصی ارسال پیامک انجام می دهید که آن ها را نمی شناسید و قصد دارید با خدمت یا محصول شما آشنا شوند .

Send-SMS-from-Google-Map

 

مزایای ارسال پیامک از نقشه گوگل

ارسال پیامک به صورت هدفمند به جزوی جدانشدنی از پنل اس ام اس تبدیل شده است. ارسال های منطقه ای که بر اساس کدپستی و یا محدوده و یا خیابان انجام می شود نوع کاملتر و پیشرفته ای از دسته بندی شماره های مناطق مختلف می باشد. نحوه عملکرد برای تمامی کاربران  کاملا قابل درک و روشن است. تنها کافی است از روی نقشه به منطقه ای که مورد نظرتان است، رفته و آن را انتخاب نمایید. تعداد شماره های موجود در منطقه ای که شما انتخاب نموده اید به شما نمایش داده می شود. می توانید آن را به صورت یکجا ارسال کنید و یا به صورت تصادفی به تعدادی از شماره های محدوده اس ام اس ارسال کنید. توجه داشته باشید که شماره های موجود در مناطق مختلف بر اساس کدپستی درج شده بر روی قبض هر یک از موبایل ها می باشد و ملاک ارسال حضور شخص و موبایل در آن لحظه و در آن منطقه نمی باشد. پس اگر ارسالی انجام دادید و به مخاطبان حاضر در آن منطقه نرسید، جای تعجب ندارد. اگر قصد دارید بر اساس حضور اشخاص ارسال اس ام اسداشته باشید میتوانید از ارسال دکل bts استفاده نمایید.

 

هزینه ارسال اس ام اس از نقشه google maps

هزینه ارسال پیامک از نقشه گوگل به شما بستگی دارد. میتوانید با خرید پنل پیامک که بسته های متنوعی از آن ارائه شده است، هزینه مدنظر ارسال هر پیام را مدیریت کنید. در ارسال از نقشه گوگل مپ شما میتوانید با هر یک از خطوط تبلیغاتی 1000 تا 5000 و ارسال سیمکارتی پیامک خود را ارسال کنید. برای مشاهده تعرفه های ارسالی میتوانید از بخش امور مالی بازدید کنید.

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

 
کد BSC : 663751171274320241799680013-31892;