کاربرد پیامک برای آرایشگاه ها و سالن های زیبایی

4.25 از 5 (4 نظر)

ارسال پیامک در آرایشگاه ها و سالن های زیبایی

آرایشگاه ها و سالن های زیبایی از جمله مشاغلی هستند که به شدت با افراد در تعاملند. مدیریت افراد برای ارائه خدمات مناسب به آنها در این شغل بسیار با اهمیت است. استفاده از یک سامانه پیامکی برای بهره مندی از بازاریابی پیامکی برای آرایشگاه ها و سالن های زیبایی می تواند به مدیریت بهتر این حرفه بسیار کمک کند. هیچ موضوعی برای یک آرایشگر ناراحت کننده تر از این نیست که مشتری در ساعت معین در سالن حاضر نشود. این موضوع باعث می شود هم زمان ارایشگر هدر رفته و هم مشتری برای گرفتن وقت بعدی دچار مشکل شود.

روش های مختلفی برای یادآوری قرارهای آینده با مشتریان وجود دارد. بازاریابی پیامکی یک راه مؤثر برای سالن های آرایش و زیبایی ( به عنوان یک حرفه پر رقابت در صنعت مو و زیبایی ) می تواند یک راهکار مناسب برای سبقت گرفتن از میان همه رقیبان در این صنعت تلقی شود. آرایشگاه ها می توانند از استقبال گستره مردم از موبایل نهایت استفاده را ببرند. بازاریابی پیامکی راهی ایده آل برای هدایت مشاغل بیشتر به سالن ، هدف قرار دادن مشتریان جدید و موجود با اخبار ، به روزرسانی ها و پیشنهادات مستقیم از طریق تلفن همراه خود و اطمینان از کنسلی قرار ملاقات ها است.

Send-SMS-for-salons

ارسال پیامک برای آرایشگاه عروسی، گریمور و غیره

اگر شما یکی از افراد متعددی هستید که به عروس و داماد کمک می کنند تا در روز عروسی خود در بهترین حالت به نظر برسند، پس اس ام اس بازاریابی می تواند برای شما نیز مفید باشد. اطمینان حاصل کنید که مشتریان در اولین فرصت سرویس پیامکی شما را انتخاب می کنند، این موضوع شما را قادر می سازد تا در زمان رزرو کردن برای آنها تاییدیه فوری قرار ارسال کنید. با نزدیک شدن روز مراسم یک یادآوری گرم و دوستانه برای آنها ارسال کنید تا تاریخ، زمان و مکان مراسم را تایید کند و این ترس را از آنها دور کند که مبادا شما حضور در مراسم را فراموش کرده باشید. بسته به نوع فعالیت هایی که شما قصد دارید در مراسم انجام دهید، شما همچنین می توانید پیش از مراسم از اس ام اس بازاریابی برای سایر مراحل مهم مانند پرسش در مورد آلرژی میهمانان استفاده کنید. همچنین ممکن است بخواهید برای سایر افراد حاضر در مراسم عروسی مانند ساقدوش ها، مادر عروس و غیره تخفیف ویژه ای در نظر بگیرید. پس از روز مراسم می توانید از بازاریابی اس ام اسی برای تشویق مشتریان برای ارزیابی و امتیاز دهی به خدمات خود استفاده کنید و همچنین ارائه مشوق ها برای مراسمات بعدی مانند تخفیف در رویدادهای آینده را در نظر بگیرید.

کاربرد پنل اس ام اس در سالن زیبایی و آرایشگاه ها

یک پنل اس ام اس یا سامانه پیامکی ابزاری است که به شما اجازه می دهد با مشتریان خود بدون واسطه در ارتباط باشید، پیامک تبلیغاتی تان را مدیریت نموده، بازخوردهای آن ها را دریابید و مشتریان جدید بیابید.

  •  - رونق فروش
  •  - جذب مشتری جدید
  •  - تأیید وقت تعیین شده
  •  - کنسلی قرار مللاقات
  •  - اطلاع رسانی در زمینه انواع خدمات
  •  - ارائه پیشنهادات ویژه
  •  - نظرسنجی و ...

 


 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

جهت استفاده از سامانه پیام کوتاه عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : 66375117127522024940080720-18268;