سامانه ارسال پیامک برای مشارکت مشتریان

4.25 از 5 (4 نظر)

ارسال پیامک برای مشارکت مشتریان

 

اینکه ضمن حفظ فاصله و ارتباط بتوانید ارزش خود را بالا ببرید، بی نظیر است.

به استثنای چند مورد، هیچ کسی نمی تواند بدون داشتن دلیل موجهی به سمت بیزنس شما متمایل شود. این جایی است که مشارکت در ارتباط با مشتری بسیار مهم است و ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه پیامک های کسب و کار می توانند به کمک شما بیایند.

- موفقیت مشتری

بسیاری از کسب و کارها فرایندی برای مدیریت مشتریان و اطمینان از موفقیت آنها در محصول یا خدمات خود دارند. این فرآیندها شامل ارتباطات خوب نیز می شوند.

تماس ها، ایمیل ها و وبینارها همه ابزارهای قدرتمند در طول این روند هستند و در همین راستا متن های ارسالی نیز جایگاه ویژه خود را دارند. 

Getting-customer-number

 

- چگونگی پیاده سازی اس ام اس کسب و کار برای موفقیت در جذب مشتری

پیامک ها برای یادآوری ها و به روز رسانی های دوستانه بسیار عالی هستند.

شما ایمیل مهمی را برای مشتریتان ارسال می کنید و می خواهید مطمئن شوید که آن را می خواند. درست است؟

ایمیل ارسالی شما حاوی سودی برای مشتری و در نتیجه برای کسب و کار شماست. پس باید مطمئن شوید که ایمیل خوانده شده و گام بعدی برداشته می شود. برای رسیدن به این مهم، باید پس از ارسال ایمیل مربوطه ، یک پیام متنی مناسب که باعث تشویق مخاطب برای چک کردن ایمیلش شود، ارسال کنید. 

شما همچنین می توانید یادآوری ها را نیز با پیام های متنی ارسال کنید. پس از آنکه مشتری شروع به کار کرد، حداقل هر سه ماه یک بار این روند را تکرار کنید. 

ایمیل ها و تماس ها ممکن است برای این کار مناسب باشند؛ اما متدهای بسیار قوی تری نیز برای ساخت و نگهداری رابطه با مشتری وجود دارد و همانا پیام های متنی است. 

استفاده از پیام های متنی یک راه عالی برای به روز رسانی اهداف مشتریان و ارزش برند شماست. همچنین به مشتریان تان یک دلیل برای ماندن و ادامه دادن با مجموعه را خواهید داد. 

در حال حاضر همه صاحبان بیزنس ها، چه بزرگ و چه کوچک، باید پیام های متنی اس ام اس را به عنوان یک گام در فرایندهای موفقیت خود اضافه کنند و البته این کاری بس ساده و پرمنفعت است.

 

- تبلیغات، توصیه ها و ارتقاء

ارزش کامل مشتری اغلب به یک بار خرید نیست؛ بلکه به تکرار خریدهاست. در هر بار که مشتری از شما خرید می کند هزینه شما برای جذب کمتر شده و در نتیجه درآمدتان بیشتر می شود. این نقطه مثبتی است که برای هر کسب و کاری عالی است. 

حال پرسش اینجاست که چگونه با پیام کوتاه این اتفاق می افتد؟

اگر تا به حال از وبسایت آمازون خریداری کرده اید، متوجه شده اید که در مورد محصولات مشابه با خریدتان حتما ایمیل هایی را دریافت کرده اید. شما نیز می توانید این مفهوم و راهکار را در بیزنس خودتان با استفاده از اس ام اس نهادینه کنید. به عنوان مثال: اگر بیزنس شما مربوط به خدمات خانگی است، می توانید مشتریان تان را نسبت به شرایط و تخفیفات فصلی آگاه کنید. 

زمانی که پیام های ارسالی شما شخصی، دوستانه و مرتبط است؛ این سه عامل کلیدی در پیام کوتاه باعث می شوند که اس ام اس به عنوان اسپم شناخته نشده و میزان تبلیغات و نرخ فروش بالاتر رود.

زمانی که شما با استفاده از پیام های متنی بتوانید،

خدمات بزرگ،

کمک به مردم

و ایجاد فرصت های ناب برای آنها خلق کنید؛

به طور یقین خواهید توانست جایگاه ویژه  خود را در بین آنان ایجاد و حفظ کنید. 

شما می توانید این پیام ها را به صورت خودکار اما با در نظر داشتن سه شرط اساسی (شخصی بودن، دوستانه بودن، مرتبط بودن) ارسال کنید. 

به طور معمول شما دو نوع گزینه ارسال دارید:

  •  1- ارسال پیام به گروه های مشتریان مرتبط

  •  2- ارسال پیام های فردی به عنوان فرصت های خاص

 

- امتیازات ارتباط با مشتری و ایجاد رابطه

افرادی که در معرض رفتارهای خوب قرار می گیرند احساس ارزشمندی زیادی می کنند. هیچ کس دوست ندارد تنها یک عدد و یک شانس برای فروش کالا و یا خدمات به حساب آید. شما با نشان دادن این نکته که از آنها مراقب کرده و در رفع نیازهای آنان تلاش می کنید، آنها را ماندگار خواهید کرد. با استفاده از پنل های اس ام اسی این کار بسیار ساده و آسان خواهد بود. 

به عنوان نمونه اگر روز تولد مشتری هایتان به آنها یک پیام تبریک ارسال کنید، آیا حس و حال آنها تغییر نخواهد کرد؟

یا حتی می توانید به عنوان هدیه تولد، تخفیف های ویژه و یا کوپن خرید اهدا کنید. ببینید چقدر دوست داشتنی خواهید شد!

شما در بیزنس خود از طریق پیام های متنی می توانید چنین روشی را دنبال کنید و مجبور نیستید که تنها به روز تولد شخص خود را محدود سازید؛ هرچند نقطه شروع خوبی است. 

اعیاد، تعطیلات، سالروز تاسیس شرکت و روزهای مشابه دیگر فرصت خوبی برای نشان دادن مهربانی به مشتریان و افزایش رضایت و وفاداری آنان است. 

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

جهت استفاده از سامانه پیامک عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید و یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : 66375117127052024-643859186-18468;