ارسال پیامک در دنیای دیجیتال

4.25 از 5 (4 نظر)

sms در عصر دیجیتال

 

ما از ارتباطات اولیه مانند ارتباط با دود آتش، نامه ، تلگراف و امواج رادیویی به اس ام اس ، شبکه های اجتماعی و ... رسیده ایم در حالی که نحوه ارتباط ما پیوسته درحال تغییر است، تنها چیزی که تغییر پذیر نیست و احتمالاً هرگز نخواهد بود ، نیاز ما به  ارسال سریع اطلاعات مهم است.

دقیقاً به همین دلیل است که پیامک یک ابزار با ارزش در فضای ارتباطات است. از اولین پیامک ارسال شده در حدود بیست سال می گذرد ودر این مدت پیامک بسیار سریع پیشرفت کرده است. اکنون پیام کوتاه به یک صنعت میلیارد دلاری با کاربری های روزافزون تبدیل شده است. . بله ، نحوه استفاده از پیام کوتاه تغییر کرده است ، ما واقعاً دیگر از آن تنها برای ارتباط شخص به شخص (P2P) استفاده نمی کنیم. این صنعت تنها برای ارسال پیام هایی مانند اطلاع دادن برای دیر رسیدن و یا ارتباطات محاوره ای نیست. پیام کوتاه به یک کانال ارتباطی بسیار کارآمد و موثر برای تجارت تبدیل شده است  جایی که مشاغل پیامک های به نسبت بیشتر وقابل ملاحظه تری نسبت به پیامک های فردی ارسال می کنند.

اگر به آمار نگاهی بیاندازید دلیلش را می فهمید ۹۸٪ پیامک ها در مدت کوتاه حدود ۳ دقیقه پس از دریافت خوانده می شوند. پیامک ها نیز میزان پاسخ دهی ۴۵ درصدی را نشان میدهند که در مقایسه با سایر کانالهای ارتباطی تجاری مانند ایمیل بسیار زیاد است. حال سوال این است ، پیامک کجا و چگونه استفاده می شود؟

How-send-SMS-Marketing

واقعیت این است که پیام کوتاه یک فناوری ساده است که می تواند به راحتی با سیستم های پیچیده ترکیب شود. تقریباً می توان گفت که این “فناوری قدیمی” در حال پشتیبانی و فعال کردن “فناوری جدید” است و به همین دلیل پیام های تبادلی یا پیام های برنامه به شخص (A2P) رو به افزایش است.

این پیامک ها همان هایی هستند که بانک شما هنگام استفاده کارت اعتباری برایتان ارسال می کند یاپیامک هایی که زمان ویزیت دندان پزشکتان را یادآور می گردد. طبق گفته MobileSquared ، این نوع پیام رسانی قرار است از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۲، ۶۸ درصد افزایش یابد. همچنین دیده ایم که پیام های A2P برای پاسخگویی به نیازهای ارتباطی نوآورانه استفاده می شوند.

اما چگونه پیامک در مقابل سایر سیستم عامل های دیجیتال و فن آوری های نوظهور اینقدر با ثبات باقی مانده است؟پاسخ در ماهیت پیامک نهفته است .  

قابل اعتماد است

برخلاف داده ها و اتصالات اینترنتی که قطع می شوند یا گاها در دسترس نیستند. اس ام اس یک بستر قابل اعتماد برای ارسال اطلاعات مهم است و آن را به ابزاری ایده آل برای ارتباطاتی همراه با اطلاعات مهم و حساس به زمان تبدیل می کند.

پیامک ها خوانده می شوند.

پیامک کوتاه است و دارای نرخ خواندن بالای ۹۸٪ است.

پیامک همگانی و فراگیر است.

 برخلاف سایر برنامه های پیام رسانی فوری و سیستم عامل های چت اجتماعی ، پیامک نرم افزار نیست و نیازی به بارگیری یا بروزرسانی ندارد . این تلفن همراه در دسترس همه است و مردم همواره میدانند که چگونه از آن استفاده کنند.

برای پیامک هزینه پرداخت می شود

به همین دلیل ، ارسال کنندگان تمایل دارند محتوای ارزشمندی را ارائه دهند که به حتما به گیرنده مرتبط باشد.

اگر در مورد آن فکر کنید ، میبینید که یک حلقه منطقی را ایجاد می کند – از آنجا که هزینه آن پرداخت می شود ، حجم ارسال کمتری در کانال ارتباطی  قرار میگیرد، حجم کمتر نشان می دهد که محتوا بیشتر در معرض خواندن است پس واضح است که از آن برای ارسال اطلاعات مهمتر استفاده می شود  به این معنی که مطالب حتما مرتبط و خوانا خواهند بود – و بنابراین چرخه ادامه می یابد.

پیامک متنوع است

پیامک کاربردهای مختلفی دارد و از خیلی از راه ها می تواند ارسال گردد.

اس ام اس حریم خصوصی بیشتری را برای گیرنده ارائه می دهد.

پیامک به فرستنده پیام فرصتی نمی دهد تا عکس نمایه شما را ببیند ، ببیند که در کجا زندگی می کنید و یا پیام را خوانده اید یا نه . پیامک به حریم خصوصی مشتری شما احترام می گذارد ، در حالی که هنوز اطلاعات مهم مورد نیاز آنها را برای آنها ارسال می کند.

بنابراین به طور خلاصه در دنیای دیجیتال که هر روز بیشتر و بیشتر به فناوری متکی می گردد ، ، پیامک با قابلیت تطبیق پذیری و اطمینان استفاده اصلی خود فراتر رفته است و همواره موثر و کاربردی باقی خواهد ماند.

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

جهت استفاده از پنل اس ام اس عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : 663751171271520241010586484-18344;