سامانه گارانتی محصولات با اس ام اس

3.78 از 5 (9 نظر)

استعلام گارانتی محصول با پیامک

امروز می‌خواهیم در مورد قابلیت کدخوان سامانه پیامک؛ که برای بررسی اصالت و شروع گارانتی مورد استفاده شرکت‌ها، تولیدکنندگان، سازمان‌ها و… قرار می‌گیرد صحبت کنیم.

راه اندازی سامانه گارانتی محصولات و خدمات و تایید اصالت کالا با اس ام اس

با گسترش روز افزون تجارت در تمام زمینه ها ، کارخانجات برای نشان دادن کیفیت بالای محصولات کالا یا خدمات خود اقدام به ارائه ضمانت برای محصولات خود میکنند. در گذشته همیشه گارانتی ها یا به صورت زبانی از قول فروشنده بوده یا برگه ضمانت نامه موجود در بسته بندی محصول.

اما از انجا که امکان جعل ضمانت نامه های چاپی وجود دارد وجود یک روش مطمئن و سریع برای تایید گارانتی محصولات ضروری میباشد.

ماژول کدخوان در سامانه پیامک راهکاری نوین رای ارائه سامانه تایید ضمانت محصولات بر پایه سرویس پیام کوتاه است.

در این روش مشتری کد یا شناسه محصول را به سامانه گارانتی (پنل اس ام اس) ارسال کرده و سیستم اصالت محصول و خدمات را بررسی و تایید نموده و متناسب با آن پیام مشخصی مانند پیامهای زیر را برای مشتریانتان ارسال می‌نماید.

  •  - کالای شما مورد تایید بوده و گارانتی آن فعال گردید.
  •  - محصول شما اصلی نبوده و جهت خرید از نمایندگان مجاز یا دفتر فروش به شما … تماس حاصل فرمایید.
  •  - گارانتی محصول مورد نظر قبلا فعال گردیده است
  •  - و …
  •  

علاوه بر موارد ذکر شده سیستم به صورت خودکار شماره موبایل مشتریان هر محصول را در گروه مربوطه ذخیره مینماید تا در اطلاع رسانی و فروش‌های مختلف مورد استفاده قرار گیرند.

one-year-warranty-golden-label-black-background_8062-23

امکانات پنل پیامکی تایید اصالت کالا

  • - امکان ارسال و دریافت پیامک
  • - تایید اصالت کالا، اعلام کد اشتباه و یا کد تکراری از طریق sms
  • - متن اختصاصی برای هر محصول جهت پیامک تایید اصالت
  • - نمایش تعداد کل محصولات وارد شده
  • - تعریف اتمام زمان گارانتی محصول
  • - امکان تولید کد تصادفی (عدد و حروف لاتین) و تولید سریال در سامانه برای هر محصول
  • - امکان خروجی فایل XLS از کد تصادفی و سریال
  • - گزارش‌گیری بر اساس نوع محصول، تعداد پیامک دریافتی و ارسالی و غیره
  • - قرعه کشی افراد بر اساس امتیاز، تعداد ارسال پیامک و یا استانی
  • - ذخیره خودکار تمامی شماره‌هایی که به سیستم پیامک ارسال می‌کنند.
  • - نمایش تعداد محصولات خریداری شده (محصولاتی که مشتری کد محصول را به سامانه ارسال کرده است)
  • - امکان سرچ شماره تلفن و متن پیامک
  • - امکان فلترینگ پیامک‌های صحیح، نادرست و تکراری

 

 


 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

جهت استفاده از پنل اس ام اس عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : 66375117127372024-822816164-18280;