اشتباهات رایج در ارسال پیامک

4.25 از 5 (4 نظر)

اشتباهات رایج در ارسال اس ام اس توسط افراد مبتدی

چند اشتباه رایج در ارسال پیامک و در حوزه ی اس ام اس مارکتینگ که باید از آنها اجتناب کنید را در مقاله امروز برای شما کاربران عزیز شرح خواهیم داد.

امروزه اس ام اس یک استراتژی بازاریابی به شدت تاثیرگذار می باشد.برای اینکه از کمپین های پیامکی خود بهترین نتیجه را بگیرید، از اشتباهات رایج در این مقاله، اجتناب کنید.

عدم درج تاریخ و ساعت انقضای مهلت در ارسال پیامک

اگر می خواهید پیامک های ارسالی شما مهم جلوه کند برای آن تاریخ و ساعت انقضاء تعریف کنید. می خواهید اینکار را به صورت حرفه ای انجام دهید می توانید به ابزارهای مرتبط در پنل پیامکی ما مراجعه کرده و برای پیامک های خود تاریخ انقضاء و دوره زمانی مشخصی را تعیین کنید.

عدم ارسال پیامک در ساعات مناسب و کاری

این یک قانون کلی است و بهتر است همیشه به خاطر داشته باشید ” هرگز قبل از ساعت 9 صبح و بعد از ساعت 9 شب برای مشترکین خود هیچگونه پیامکی ارسال نکنید” همینطور پیشنهاد می شود همیشه برای ارسال پیامک های خود یک روز و یک ساعت مشخص را انتخاب کنید، به طور مثال جهت اطلاع رسانی مشترکین خود از تخفیفات فروشگاهتان در طول هفته یک روز و یک ساعت مشخص را تعیین کرده و در این زمان های مشخص پیامک خود را ارسال کنید، به این صورت نباشد که در یک هفته روز شنبه ساعت 16 و در هفته آتی رو سه شنبه ساعت 14 پیامک خود را ارسال کنید.

عدم درج راهکار دریافت تخفیفات و اعتبار

همانطور که میدانیم اکثر اوقات ارسال پیامک از طریق پنل پیامکی جهت اطلاع رسانی درباره تخفیفات و پیشنهادهای مهم و ویژه استفاده می شود، اما ممکن است مشترکین از پیشنهاد های پیامکی شما استقبال و استفاده نکنند و هزینه و وقت شما هدر برود، اگر می خواهید در این راه موفق باشید می توانید طریقه استفاده ازین پیشنهادات را به مشترکین خود اطلاع دهید، این راهکار ساده وجذاب میتواند درج اطلاعات تماس در پایان پیامک ارسالی شما باشد، قابل ذکر می باشد که در ارسال پیامک خود سعی کنید زیبایی متن  را نیز رعایت کنید، به طور مثال پیامکی ارسال می کنید که تلفن های تماس از موضوع اصلی دارای کاراکتری بیشتری می باشد، این روش باعث نا منظم بودن پیامک شما می شود، همچنین به طور مثال درج پیامک “این پیامک را به مسئولین ما نشان دهید” نیز می تواند یک روش مناسب باشد

Common-mistakes-in-texting

 


 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

جهت استفاده از پنل اس ام اس عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : 66375117127482024-1540744329-18304;