افزایش جذابیت متن پیامک تبلیغاتی

4 از 5 (3 نظر)

افزایش جذابیت متن پیامک تبلیغاتی

در این دوران کسانی می توانند در هر زمینه ای موفق باشند که از متد روز و همچنین تکنولوژی روز استفاده بکنند برای مثال زمانی شما می توانید در زمینه ی ارسال پیامک های تبلیغاتی موفق بشوید که بتوانید چندین عامل را در این زمینه به کار ببرید تا بتوانید در کارتان موفق شوید. اولین نکته ای که باید در این زمینه رعایت کنید این است که شما باید پیامک های بفرستید که مورد پسند و مورد نظر کاربران جوان باشند چون در این زمانه تعداد زیادی از جوانان از گوشی موبایل استفاده می کنند. پس همین امروز اقدام بکنید.

Increase-the-attractiveness-of-the-text-of-the-promotional-SMS

 

شخصی سازی کنید و هدفمند باشید

اگر شما بدون تجزیه و تحلیل مخاطبانتان اقدام به ارسال اس ام اس می کنید، در واقع در حال هدر دادن منابع تبلیغاتی خود هستید. قبل از ارسال پیامک باید مشتریان خود را بشناسید. از عادات آنها آگاه باشید، بدانید چه چیزی می خرند و اطلاعات دیگری که لازمه ی ساخت یک پیامک تبلیغاتی هدفمند است را به دست آورید. به این معنی که با تقسیم بندی های مختلف، برای هر دسته از مخاطبانتان محتوای مختص همان دسته را ارسال کنید. امکاناتی در پنل پیامکی به همین منظور برای شما در نظر گرفته شده است. شما می توانید در سامانه ارسال پیامک خود مخاطبان خود را بر اساس محل زندگی، سن و جنسیت و مشاغل و اصناف مختلف تقسیم بندی کنید و پیامک تبلیغاتی را با محتوای جداگانه برای هر گروه ارسال کنید.

این موضوع به شما این امکان را می دهد که از پتانسیل بازاریابی پیامک تبلیغاتی نهایت استفاده را کرده و در جهت افزایش جذب نظر و جلب رضایت مشتری قدم بردارید.

به عنوان مثال یک رستوران را در نظر بگیرید. هنگام ارسال اس ام اس تبلیغاتی برای یک رستوران، می توان مخاطبان را بر اساس سن و سال تقسیم بندی کرد. برای مخاطبان جوان تر باید اقدام به ارسال پیشنهادات شگفت انگیز نظیر اجرای موزیک زنده، منوی غذاهای جدید و ... کرد. اما برای مخاطبان میانسال به بالا، قیمت می تواند موضوع جذاب تری باشد. آنها را از تخفیف ها و قیمت های ویژه ی خود آگاه کنید. هدفگیری دقیق از طریق ارسال اس ام اس تبلیغاتی به همین موضوعات اشاره دارد.

حرفه ای باشید

هرچند که استفاده از اختصارات، شکلک ها و زبان عامیانه در ارسال پیامک جذاب به نظر می رسد، اما فقط برای زمانی که به دوستان خود پیامک می فرستید. برای ارسال پیامک تبلیغاتی استفاده از این موارد می تواند باعث سردرگمی مخاطبانتان شود. پس سعی کنید از اختصارات استفاده نکنید. ممکن است همه متوجه نشوند منظور شما چه بوده و این کار تأثیرگذاری پیامک تبلیغاتی شما را کاهش دهد.

سعی کنید از ارسال پیامک های خشک و سخت، با محتوای سنگین خودداری کنید. لحن محتوای پیامک تبلیغاتی باید متناسب با سبک و شخصیت برند شما باشد. در صورتی که می خواهید از شکلک استفاده کنید، می توانید گهگاه از مربوط ترین شکلک ها با محتوای اس ام اس تبلیغاتی مدنظرتان استفاده کنید. اگر موضوع هیجان انگیزی را می فرستید، از علامت های تعجب و سؤال به تعداد زیاد استفاده نکنید. این موضوع با کاهش توجه مخاطب نسبت به محتوا، از هیجان پیامک تبلیغاتی شما نیز می کاهد.

پیامک تبلیغاتی باید مختصر و مفید باشد

هرچند که توضیح بیشتر می تواند اطلاعات بیشتری در اختیار مخاطبان قرار دهد، اما باید در نظر داشته باشید که تأثیرگذاری پیامک تبلیغاتی و جذابیت تیترهای کوتاه، به مراتب بیشتر از متن های طولانی و ارسال پیامک با تعداد کلمات زیاد است. فراموش نکنید که تمامی مخاطبان شما در لحظه ای که اقدام به ارسال اس ام اس تبلیغاتی می کنید، دارای وقت آزاد برای خواندن متن های طولانی نیستند.

برای تعیین یک محتوای مختصر و مفید، سه نکته را باید در نظر بگیرید. در درجه ی اول باید موضوع اصلی محتوا را مشخص کنید. آیا قصد معرفی کالایی را دارید یا می خواهید مخاطبان خود را به یک رویداد دعوت کنید؟ سعی کنید با مختصرترین محتوای ممکن، مفیدترین اطلاعات را از طریق اس ام اس تبلیغاتی به مخاطبان خود ارسال کنید. در مرحله ی بعد باید بدانید مهمترین نکاتی که باید در پیامک تبلیغاتی ذکر شود چیست. برای مثال در افتتاحیه ی یک رستوران، سرو غذای رایگان می تواند موضوع جذابی برای مخاطبان باشد. موضوع بعدی این است که کوتاه کردن محتوا به منظور قافل شدن از جزئیات اصلی نیست. زمان و مکان، و یا لینک مورد نیاز برای ثبت نام برای شرکت در مراسم افتتاحیه را نباید فراموش کنید.

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

کد BSC : 66375117127382024-1727190943-31836;