افزایش رضایتمندی

4 از 5 (3 نظر)

افزایش رضایتمندی از پنل اس ام اس

سامانه پیامکی نرم افزاری است تحت وب که به سرویسهای مخابراتی متصل شده و امکان ارسال و دریافت پیامک از طریق اینترنت را برای شما فراهم می آورد.

در دنیای امروز که بسیاری از افراد به وسایل ارتباطی بی سیم براحتی دسترسی دارند، برخورداری از سامانه ای هوشمند که فرصت تبلیغات سریع ، هدفمند و ارزان را برای افراد درهر نقطه ای از جهان  فراهم آورد، انتخاب هوشمندانه ایست. چراکه این سامانه به سخت افزار جانبی مانند GSM Modem و یا سیم کارت نیازی نداشته و شما فقط با اتصال به اینترنت و داشتن نام کاربری ورمزعبور اختصاصی خودتان، میتوانید ارسال و دریافت های پیامک های خود را مدیریت کنید. تکنیک ساده برای افزایش رضایت از سامانه پیامکی وجود دارد :

Increased-satisfaction-with-the-SMS-panel

 

۱- سامانه پیامکی را انتخاب کنید که تیم پشتیبانی و فروش قوی باشند و تمام کارها را  تنها یک فرد انجام ندهد. زمانی که شما از شرکت خدمات ارسال پیامک را دریافت کنید، آنها دارای تیمی برای پشتیبانی و یا فروش هستند و اصولاً کارها بین آنها تقسیم شده  و روال انجام درخواست ها  بسیار سریع تر از حالتی است که تنها یک فرد قرار است کلیه خدمات را به شما ارائه دهد.

همچنین زمان پاسخگویی به شما و نحوه پاسخگویی  نیز مقایسه‌ای تر خواهد بود.

 

۲- قدم دوم انتخاب سامانه‌ای است که تجربیات کافی را برای ارائه خدمات ارسال و دریافت اس ام اس داشته باشد. سامانه ای که تجربه داشته باشد براحتی می‌داند که در زمان وقوع بحران و یا مشکلاتی که به صورت مشخص و یا نامشخص ممکن است پیش آید، چه دستورالعملی را باید پیاده سازی کند.

این دسته از سامانه ها آزمون و خطا نخواهند داشت و از تجربیات قبلی خود برای بهبود شرایط و ارائه خدمات پایدار به کاربران شان استفاده می کنند. حتما قبل از انتخاب سامانه موردنظرتان از میزان تجربه و مدت زمانی که آن سامانه در این عرصه فعال بوده است اطمینان حاصل کنید.

 

۳- سومین گزینه ای که شما را کمک می کند تا سامانه‌ای مناسب را انتخاب کنید صداقت آن سامانه و سیستم می باشد. متاسفانه برای جذب مشتریان ممکن است بسیاری از حقایق گفته نشود و یا حتی نقطه ضعف هایی که وجود دارد به عنوان یکی از خدمات و یا دسترسی ها اعلام شود و افرادی که دانشی در این زمینه ندارند آن را به عنوان یک قابلیت منحصر به فرد تلقی کنند.

برای مثال ارسال پیامک تبلیغاتی به مشترکینی که خودشان تمایل به دریافت تبلیغات را اعلام کرده‌اند، غیر قانونی می باشد و هیچ راهی برای ارسال پیامک به این شماره ها وجود ندارد.

اما برخی از سامانه ها برای اینکه افت فروش نداشته باشند از راه های غیرقانونی اقدام به ارسال تبلیغات به افرادی می کنند که اصلا تمایلی به دریافت تبلیغات ندارند.

خودتان را جای فردی بگذارید که تمایل ندارد و برایش ارسال پیامک انجام شود. علاوه بر غیرقانونی بودن این روند حتی در مورد محصول و یا برند خودتان اقدام به تبلیغات معکوس و اشتباه کرده اید  و حتی برایش هزینه هم پرداخته اید!!!!

در همان ابتدای امر سامانه ای را انتخاب کنید که از همان ابتدا صادقانه به شما تمام موارد را توضیح دهد.

 

۴- چهارمین راه ساده برای یک انتخاب درست وجود راه‌های ارتباطی صحیح و البته در دسترس برای تماس با یک شرکت می باشد. شماره تماس مناسب،  سیستمی که بتوانید درخواست تماس خود را ثبت کنید و یا اینکه حتی در خواست راهنمایی و یا سوال خود را به صورت مکتوب بنویسید و پاسخ مناسب را در زمان مناسب دریافت کنید. اصولاً تمام موارد را در دسته پشتیبانی نیز میتوان جا داد اما قابلیت تماس و تلفن های ثابت البته روش‌های متفاوت متنوع برای ارتباط، فراتر از نحوه پشتیبانی کاربران می باشد.

 

۵- یکی دیگر از راه های مناسب برای انتخاب یک سامانه وجود دسترسی ها و قابلیت های مختلف برای انتخاب می باشد. متناسب با نیازتان و یا کاری که می خواهید برایش از قابلیت ارسال و دریافت پیامک استفاده کنید چندین گزینه و امکان انتخاب داشته باشید. و صرفاً مجبور به انتخاب یک نوع خدمات با قیمت از پیش تعیین شده نباشید.

 

۶- راه حل نهایی برای انتخاب سامانه‌ای که شما را از انتخابش راضی و خوشنود نگه دارد، وجود دسترسی های مختلف، متناسب با نیازهای روز و البته به روز رسانی شده است. اصولاً هر سامانه پیامکی و یا حتی قابلیت هایی که در آن سامانه قرار دارد به صورت دوره‌ای می‌بایست به روز رسانی شده ، برخی امکانات حذف شده و برخی دیگر خدمات بیشتری را ارائه دهد.

به صورت کلی سامانه ای که در اختیارتان قرار گرفته است می بایست دسترسی داشته باشد که بتواند همراه با امکانات به روز اپراتور،  خدمات ارسال و همینطور دریافت پیامک را در اختیارتان قرار دهد.

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

برای استفاده از سامانه پیامک پارس گرین عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید و یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : -70951607604412024-1688555844-18732;