افزایش فروش اینترنتی با پیامک
افزایش فروش اینترنتی با سامانه پیامک
همه صاحبان کسب و کار آرزویشان این است که فروش شان افزایش پیدا کند. اما این اتفاق فقط برای بعضی از این افراد میافتد وبرای بعضیهای دیگر نه! به نظر شما دلیل این کار چه چیزی میتواند باشد؟ چرا عدهای به راحتی به فروش بیشتری میرسند درحالیکه بقیه همچنان درجا میزنند؟ البته که عوامل زیادی در این اتفاق میتوانند دخیل باشند اما بدون شک یکی از مهمترین دلایل آن این است که این افراد روشهای درست و به روزشده افزایش فروش را بلند نیستند! در این مقاله دقیقا هدف ما این است که چند روش فوقالعاده افزایش فروش را به شما معرفی کنیم.
ارسال پیامک انبوه
در روش انبوه، هدف از ارسال پیامک تبلیغاتی جذب مشتریهای جدید است. البته منظور از ارسال پیامک انبوه این نیست که به هر شمارهای که دلتان خواست پیامک ارسال کنید. توصیه اکید میکنم برای اینکه فیدبک خوبی از ارسال انبوه دریافت کنید و مشتریهای جدید بیشتری جذب کنید، بر اساس دستهبندیهای سامانه پیامکی اقدام به ارسال پیامک کنید. این دستهبندیها در سامانههای پیامکی حرفهای بهروزتر هستند و بر اساس معیارهای بیشتری دسته بندی شدهاند.
برخی از دستههایی که با توجه به آنها میتوانید مخاطبان هدف پیامک تبلیغاتی را مشخص کنید عبارتند از: جنسیت، شغل، سن، صنف، شهر، منطقه زندگی، کد پستی، پیششمارۀ تلفن (0935، 0936، 0912 و ...).
ارسال پیامک اشتراکی
منظور از روش اشتراکی، همان خبرنامه پیامکی است و هدف آن بیشتر افزایش فروش است. بازاریابی پیامکی با استفاده از خبرنامه به این شکل است که از مخاطبان دعوت میکنید تا به میل خودشان، اگر دوست داشتند هر از گاهی از سمت شما اس ام اس تبلیغاتی دریافت کنند. این اساماسها میتوانند اطلاعرسانی یک جشنواره، کد تخفیف و یا خبر موجود شدن کالای مورد نیاز مخاطب باشند.

زمانبندی مشخصی داشته باشید
ارسال بدون زمانبندی و گاه وبیگاه پیامکهای تبلیغاتی روی اعصاب همه است. برای همین همیشه سعی کنید در ساعات درست و حداکثر هفتهای یک بار یا در مناسبهای خاص برای مخاطبان هدف پیامک بفرستید.
محتوای بیربط نفرستید
به نظر شما ارسال پیامک تخفیف 50 درصدی لباسهای زنانه برای آقایان کار درستی است؟ یا اینکه ارسال پیامکی با محتوای تخفیف پکیج لوازم کوهنوردی برای افراد 60 سال به بالا نتیجه رضایتبخشی بههمراه خواهد داشت؟ جواب من یک "نه" قاطع است!
همیشه سعی کنید مخاطبان هدفتان را بشناسید و با توجه به ویژگیها و نیازهایی که دارند پیامکهای مناسبی ارسال کنید.
در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .