انجام نظرسنجی با استفاده از پیامک

4.25 از 5 (4 نظر)

انجام نظرسنجی با پیامک

نظرسنجی از گذشته به صورت های مختلف رواج داشته است و یکی از روش های بازاریابی است که باعث می شود ارتباط دو طرفه ای با مخاطب ایجاد کنیم. زمانی که از نظرسنجی استفاده می کنیم این احساس در مخاطب ما ایجاد می شود که نظر آن برای ما اهمیت دارد و همچنین با استفاده از نظرسنجی می توانیم ایده های خوبی را از مخاطبین خود دریافت کنیم. اما نظرسنجی به روش سنتی و با استفاده از کاغذ و قلم علاوه بر اینکه زمان بر است ممکن است به درستی نتوان نتایج را استخراج کرد. با استفاده از نظرسنجی پیامکی می توانید به راحتی مسابقه پیامکی برگزار کنید و نتایج را آنالیز کنید.

نظر سنجی و مسابقه پیامکی تفاوتی ندارند و در واقع هر دو از یک ماژول در سامانه پیامکی استفاده می کنند و دقیقا همان چیزی است که در رادیو و تلویزیون می شنوید.

نظرسنجی های پیامکی نحوه دستیابی به بازخورد و داده ها را کاملاً تغییر داده است. اس ام اس اجازه می دهد تا دریافت بازخورد فوری مشتری از طریق یک پلت فرم کارآمد و آشنا باشد. در زیر چند مثال آورده ایم که چگونه و چرا می توانید نظر سنجی های خود را از طریق پیام کوتاه ارسال کنید:

Voice-SMS-services

 


 

  - نظرسنجی پیامکی برای رضایت مشتری

به دست آوردن بازخورد از مشتریان در مورد یک محصول یا خدمات خاص بسیار ارزشمند است و این اجازه را می دهد تا کسب و کارها ارزیابی کنند که چه چیزی کار می کند یا زیاد مورد استقبال نیست و سپس تغییرات لازم را انجام می دهند. نظرسنجی پیامکی برای مشتریان وفادار ارسال و از آنها خواسته می شود کالای خاصی را ارزیابی کنند یا بازخورد خود را درباره آنچه می خواهند بهبود ببخشند، ارائه دهند.

از مشتریان خواسته می شود خدمات به مشتری را در تعامل اخیر فروشگاهی ارزیابی کنند و یا می توان از آنها درباره افکار و نظرات خود در مورد عرضه محصول جدید استفاده کرد.

  - نظرسنجی پیامکی برای رویداد

هنگام برنامه ریزی یک رویداد ، یکی از بهترین راه ها برای اطمینان از رضایت شرکت کنندگان ، درخواست درج نظرات خود قبل از رویداد است. سؤالاتی مانند ، چه کسی فکر می کند باید در این رویداد صحبت کند یا پیشنهاد غذایی شما چیست؟
همچنین می توانید نظرسنجی پیامکی پس از این رویداد برای شرکت کنندگان ارسال کنید تا در مورد چگونگی بهبود رویداد بعدی اطلاعاتی کسب کنید. این نظرسنجی ها می توانند سؤالاتی از قبیل:
• به نظر شما ۳ موردی که برای پیشرفت رویداد بعدی مد نظر دارید چیست ؟
• بین ۱ – ۱۰ ، محل برگزاری را چگونه ارزیابی می کنید؟
• آیا سال آینده دوباره شرکت می کنید؟
• بحث مورد علاقه شما چیست؟

  - نظر سنجی پیامکی برای مدیریت منابع انسانی

همه ما می دانیم که کارکنان قلب هر کسب وکاری هستند. برای اطمینان از موفقیت شما در کسب و کار ، باید اطمینان حاصل کنید که کارمندان شما در محیط کار خوشحال هستند.
به عنوان مثال ، می توان نظرسنجی پیامکی را برای کارمندان ارسال کرد و از آنها پرسید که آیا آنها ترجیح می دهند تعامل بیشتری با کارکنان داشته باشند؟ یا از فرصت خود برای رشد در شرکت راضی هستند؟ از سیستم جدیدی که اجرا شده راضی هستند یا خیر؟ ، خوشحال هستند یا نه. نتایج نظرسنجی همچنین می تواند در مواردی که کارمندان ملزم به پاسخگویی به سوالات شخصی هستند ، ناشناس نگه داشته شود.
پیامک یک بستر کامل تعامل

اکنون که به مثالهایی از چگونگی استفاده از نظرسنجی های پیامکی نگاه کرده ایم ، به برخی از دلایلی که باعث می شود نظرسنجی های پیامکی بستر مناسبی را برای شرکت ها در ارتباط با مشتریان خود فراهم کند ، نگاهی بیندازید.

  - راحتی

نه تنها مشتریان می توانند انتخاب کنند که چه زمانی پاسخگوی این نظرسنجی باشند ، بلکه به این دلیل که پیامک بسیار سریع و مورد توجه است ، مشتریان می توانند در هر کجا ،هنگام استراحت یا هنگام رفت و آمد به نظر سنجی ها پاسخ دهند.

 

  - جمع آوری داده ها به طور لحظه ای

نظر سنجی سنتی با کاغذ یا ایمیل به طور معمول نیاز به پیگیری و طی کردن یک روند جمع آوری داده دارد. از طرف دیگر ، نظر سنجی پیامکی ، داده ها و نتایج را به طور لحظه ای جمع آوری کند که می توان آن ها را فوراً مورد تجزیه و تحلیل قرارداد.

 

  - راه اندازی و ارسال آسان

نظرسنجی پیامکی را می توان در عرض چند دقیقه راه اندازی و برای مشتریان ارسال کرد در جایی که تماس های تلفنی به زمان نیاز دارد و بررسی های ایمیل ممکن است در پوشه های هرزنامه هیچ گاه دیده نشود ، پیامک سریع و مؤثر است و مستقیماً به دست مشتریان شما تحویل داده می شود.

 

  - ایجاد بستری برای پاسخ صادقانه

برای شرکتهایی که به تحقیقات بازار تلفنی متکی هستند ، ممکن است مشتریان شما تحت فشار قرار بگیرند تا آنچه را که می خواهید بشنوید به شما بگویند. استفاده از نظرسنجی های پیامکی برای جمع آوری بازخورد باعث می شود تا مشتریان در هنگام پاسخ دادن به سؤالات احساس آرامش بیشتری کنند زیرا می توانند این کار را در راحتی در خانه خود و بدون احساس فشار انجام دهند.

درنهایت ، نظرسنجی پیامکی ابزاری قدرتمند و خلاقانه برای جمع آوری داده ها است. آنها به شما این امکان را می دهند که بازخوردهای مهمی از مشتریان ، مخاطبان و کارمندان خود به شیوه ای کارآمد و مقرون به صرفه کسب کنند. مهمتر از این ، نظرسنجی های پیامکی امکان تصمیم گیری مبتنی بر شواهد را فراهم می کند که می تواند به هر شغلی در رفع مشکلات ، شناسایی نقاط قوت یا نقاط آسیب پذیری آنها که بر تجربه مشتری تأثیر می گذارد ، کمک کند.

  - نظرسنجی پیامکی برای تحقیقات بازار

چه شما یک کارآفرین باشید که نیازهای بازار هدف خود را مورد کاوش قرار داده چه به عنوان بخش فروش یک شرکت به دنبال معرفی یک محصول جدید هستید ، نظر سنجی های پیامکی به شما امکان می دهد اطلاعات مهم را مستقیماً از مشتریان دریافت کنید.
دریافت پاسخ فوری به سؤالات کوتاه و ساده یکی از موثرترین راهها برای آشنایی با بازار هدف و اطمینان از ارتباط و بازاریابی مناسب با مخاطبان است.

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

جهت استفاده از سامانه پیامکی عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : 663751171273420241494228779-18116;