ایا ارسال پیامک تبلیغاتی بازدهی دارد

4.25 از 5 (4 نظر)

ایا ارسال پیامک تبلیغاتی بازدهی دارد؟

امروزه برای خیلی ها این سوال پیش می اید که پتانسیل بازاریابی پیامکی یا همان ارسال پیامک انبوه چه قدر هست؟ ایا ارسال پیامک تبلیغاتی بازدهی دارد و مشتری و درامد من را افزایش می دهد؟ خوب ما به شما می گوییم یک مرتبه پیامک تبلیغاتی ارسال کنید تا پتانسیل بازاریابی پیامکی را ببینید . اولین کاری که باید بکنید به مشتریان خود به غیر از موارد تبلیغاتی پیامک نیز ارسال کنید. سعی کنید با مشتریان خود همیشه خوب برخورد بکنید. سعی کنید همیشه از انتقادات و پیشنهادات انها به خوبی بهره برداری نمایید. سعی کنید با مشتریانتان پایدار باشید. سعی کنید برای مشتریان خود پیامک های در مورد خدمات پس از فروش بفرستید.

Creating-sales-promotional-SMS

 

ویژگی یا ویژگی های یک پیامک تبلیغاتی پربازده

پیامک تبلیغاتی پربازده دارای چه ویژگی هایی است؟

در تولید و ارسال یک اس ام اس تبلیغاتی، از چه راهکارهایی  استفاده می شود، که آن اس ام اس تبدیل به یک پیامک تبلیغاتی پربازده می شود؟

برای اینکه با یک پیامک تبلیغاتی پربازده به هدف کاری خود برسید لازم نیست کارهای خارق العاده انجام دهید. فقط باید یک سری اصول را رعایت کرده و ویژگی های یک پیامک تبلیغاتی را بشناسید و از راهکارهای مناسب و خلاقانه استفاده کنید، تا اس ام اس هایی که ارسال می کنید بازدهی بالایی داشته باشد.

 راهکارهای موفقیت یا ایجاد یک پیامک تبلیغاتی پربازده

با توجه به دنیای امروزی که به سرعت به سوی دنیای مدرن پیش می رود و با گستره وسیعی از فناوری اطلاعات و ارتباطات و تغییرات سریع و گسترده روبرو هستم، این تغییرات بلاطبع بر روی دنیای بازاریابی و کسب و کار نیز تأثیر گذار است. باید اذعان کنیم که بازاریابی پیامکی یکی از پر کاربردترین و پر طرفدار ترین روش های پر بازده در دنیای بازاریابی است. ولی این پربازده ترین بازاریابی پیامکی،  شرایط اولیه ای را می طلبد که به آن ها به چشم راهکارهای موفقیت نگاه می کنیم. مهم ترین راهکارهای موفقیت در دنیای بازاریابی موارد زیر می باشند.

نوشتن یک متن بسیار جذاب، منحصر به فرد و متفاوت

باید سعی کنید همیشه از فرمت های متنوع و خلاقانه استفاده کنید. همه مردم از متفاوت بودن و تنوع استقبال می کنند. بنابراین، نوشتن یک متن جذاب و متفاوت، یکی از مهم ترین ویژگی های یک پیامک تبلیغاتی پربازده می باشد.

افزایش و بالابردن سطح اعتماد مخاطبین

با ارسال اس ام اس هایی که با سلایق و موقعیت های اجتماعی هر شخص، با علم به نیازهای مخاطبین خود و ایجاد یک رابطه صمیمانه، می توانید اس ام اس های خود را به پیامک تبلیغاتی پر بازده تبدیل کنید.

ایجاد متن پرسش و پاسخ

اگر بتوانید با مخاطبین خود ارتباط بر قرار کرده و آن ها را تشویق کنید به پرسش های پیامکی شما پاسخ دهند، ارتباط عمیق تری بین خود و مخاطبین خود ایجاد کرده اید.

رعایت حریم شخصی مخاطبین

سعی کنید وارد مسائل شخصی مخاطبین خود نشوید. این کار تأثیرات منفی غیر قابل جبرانی به جای می گذارد. 

ارسال پیامک هدفمند

باید بدانید خود با چه هدفی اس ام اس تبلیغاتی برای مخاطبین ارسال می کنید. با توجه به شناخت مخاطبین خود، هدف خود را با نیازهای مخاطبین خود هماهنگ کنید. در این صورت می توانید امیدوار باشید، که اس ام اس های شما به پیامک تبلیغاتی پربازده تبدیل خواهد شد.

اس ام اس های خود را در زمان مناسب ارسال کنید.

کاملاً واضح است که تفاوت بین ارسال اس ام اس در ساعت 2 صبح، با ارسال اس ام اس در ساعت 12 ظهر چیست. با رعایت این مورد نیز به پیامک تبلیغاتی پربازده نزدیک می شوید.

متنی ساده و رسا تهیه کنید.

نیازی نیست با استفاده از کلمات پیچیده، با این تصور که اس ام اس متفاوتی ایجاد کرده اید، دچار خطای بزرگی شوید. استفاده از متنی ساده و روان، بین شما و مخاطبین شما، یک رابطه صمیمانه شکل می گیرد. در این حالت می توانید با خیال آسوده یک پیامک تبلیغاتی پربازده ایجاد کنید.

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

کد BSC : 663751171274620241718292540-31816;