ایجاد سامانه ارسال اس ام اس

4 از 5 (3 نظر)

ایجاد یک سامانه ارسال پیامک

میزان دیده شدن اس ام اس نسبت به ایمیل بسیار بیشتر است و درصد دیده شدن توسط اس ام اس و پیامک بسیار بالاتر از انتقال پیام به وسیله اینترنت است. سامانه ارسال پیام کوتاه راه ارتباطی و مهم برای فروش های بیشتر و فعالیت های همزمان را فراهم می کند. داشتن سامانه ارسال پیام کوتاه به صورت شخصی دارای امتیازات بالایی است که سبب اطمینان و جلب مشتری همیشگی برای محصول و خدمات شما می شود. مخاطب زمانی که از یک شماره مخصوص پیام دریافت کند متوجه شما شده و زودتر جذب می گردد تا این که هر بازه زمانی شماره ناشناسی به اون پیام دهد و تشویق به خرید و یا معرفی محصول خود کند. اعتماد و ایجاد اطمینان رمز اول ماندگاری و جلب مخاطب است. به همین دلیل در اولین مرحله برای اثرگذاری بیشتر، باید یک سامانه ارسال پیام کوتاه با خط اختصاصی را برای خود فراهم کنید.

 - ایجاد سامانه پیامک و دسترسی مستقیم به مخاطب

بحث یافتن مخاطب و ایجاد ارتباط همیشگی برای معرفی محصولات و خدمات یکی از اصول اولیه برای هر کاری می باشد. این که چگونه مخاطب را همیشه در دسترس داشته باشید و بتوانید در هر زمان و مکانی به معرفی محصولات و خدمات جدید بپردازید جز مسائلی است که به وسیله سامانه ارسال پیام کوتاه و دردسترس داشتن شماره های مخاطبان به راحتی فراهم می شود. شما توسط سامانه ارسال پیام کوتاه می توانید علاوه بر ارسال پیام به مخاطبان همیشگی خود در جلب کردن افراد، مخاطبان و مشتریان جدید نیز اقدام کنید. البته اگر پیامک شما جذاب باشد به وسیله مخاطبان قبلی به شکل زنجیره وارد ارسال شده و خود به خود باعث جلب افراد زیادی به سمت شما می گردد. که این به مهارت و ترفندهای نوشتاری پیامکی و معرفی خدمات و محصولات توسط شما بستگی دارد.

 

Increased-satisfaction-with-the-SMS-panel

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

برای ایجاد سامانه ارسال پیامک پارس گرین عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید و یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : 66375117127312024472003409-18756;