بازاریابی با اس ام اس

4 از 5 (3 نظر)

بازاریابی نوین به سبک پیامک

در کنار روش‌های مختلف بازاریابی که برای جذب مشتری و افزایش فروش وجود دارد، بازاریابی پیامکی در ایران بیشتر از سایر روش‌های بازاریابی مورد استفاده و استقبال قرار می‌گیرد زیرا با پرداخت هزینه بسیار کم بازخورد قابل توجهی دریافت می‌کنید. کافی است هزینه اجاره یک ماه بیلبورد در تهران یا هزینه یک آگهی تلویزیونی را با هزینه‌ای که صرف بازاریابی پیامکی می‌کنید، مقایسه کنیدتا متوجه اهمیت بازاریابی پیامکی و نرخ بازگشت سرمایه شوید.

بازاریابی نوین به سبک پیام کوتاه:

مفهوم بازاریابی پیشنهاد می کند که برای برآورده ساختن اهداف سازمانی، سازمان باید نیازها و خواسته های مصرف کنندگان را پیش بینی کند و آنها را به طور موثر تر از رقبا مورد ارزیابی قرار دهد. این مفهوم از کتاب «ثروت ملل» آدم اسمیت آغاز شد، اما تا حدود 200 سال بعد به طور گسترده ای مورد استفاده قرار نگرفت. بازاریابی و مفاهیم آن به طور مستقیم به یکدیگر مرتبط هستند.

با توجه به اهمیت نیازهای مشتری و نیازهای بازاریابی، ما باید آنها را به درستی درک کنیم. آنها مدت ها قبل تعریف شده اند:

نیازها: چیزی است که مردم برای زندگی سالم، پایدار و ایمن به آن نیاز دارند. هنگامی که نیازهای باقی مانده برطرف نگردد، یک نتیجه نامطلوب مشخص وجود دارد: اختلال یا مرگ. نیازها می توانند قابل مشاهده و فیزیکی باشند مانند نیاز به غذا، آب و پناهگاه. یا ذهنی و روانشناختی، مانند نیاز به تعلق به یک خانواده یا گروه اجتماعی و نیاز به اعتماد به نفس.

خواسته ها: چیزی است که مورد نظر، امید یا آرزو است. خواسته ها برای بقاء ما ضروری نیستند و اغلب توسط فرهنگ شکل می گیرند.

تقاضا: زمانی که نیازها و خواسته ها توانایی برآورده شدن داشته باشند، این امکان را خواهند داشت که تبدیل به خواسته های اقتصادی گردند.

مفاهیم بازاریابی متعددی وجود دارد که توسط بازاریابان به عنوان مرجع در زمینه بازاریابی استفاده می شود. برخی از این مفاهیم بازاریابی تا به امروز وجود دارد، در حالی که برخی دیگر از آنها قدیمی هستند و توسط مفاهیم بازاریابی دیگر جایگزین شده اند.

پنج مفهوم اصلی در بازاریابی :

  •  - مفهوم تولید
  •  - تولید محصول
  •  - مفهوم فروش
  •  - مفهوم بازاریابی
  •  - مفهوم بازاریابی اجتماعی
Automatically-reply-to-received-SMS

استفاده از پیامک در بازاریابی

پنج مفاهیم بازاریابی یک نمونه خوب از نحوه بازاریابی در طول سالها است که نشان می دهد تمرکز خود از محصولات به کاربران تغییر یافته است. شرکت های مدرن ابتدا باید کاربران را در اولویت کاری خود قرار دهند و نه تنها یک محصول (یا سرویس) خوب را، بلکه می بایست یک تجربه خوب در اطراف آن بسازند.

یکی از بروزترین و ارزانترین ابزارهای تبلیغاتی که از ادغام تکنولوژی ارتباط بیسیم و اینترنت بهره می برد پنلهای ارسال پیامک است. پنل ارسال پیامک یک سیستم تحت وب است که قابلیت ارسال پیامک در تیراژ بسیار بالا را در کوتاهترین زمان ممکن ساخته است.

اطلاع رسانی کلی بمنظور شناساندن محصول و خدمات به تعداد بسیار زیادی از مخاطبین با استفاده از بانکهای شماره موبایل اپراتورهای مختلف کشور در پنل پیامکی امکانپذیر است.کافی است از گزینه ارسال تبلیغاتی یکی از گزینه های پیامپ (ارسال از روی نقشه یرای شهرهای بزرگ کشور)،ارسال منطقه ای هدفمند ،ارسال از طریق کدپستی یا ارسال از طریق دکل مخابراتی BTS ایرانسل را نتخاب و پروسه معرفی محصول خود را شروع نمایید.

چنانچه بخواهید تنها در حیطه مشتریان خود اطلاع رسانی مفیدی را انجام دهید ، پنل اس ام اس ابزارهای ویژه ای را بمنظور نیل به این اهداف گردآوری کرده است.ابزار دفترچه تلفن و اضافه به لیست شما را قادر می سازد به آسانی مشتریان خود را در قالب گروه های دلخواه از جمله مشتریان جدید،مشتریان وفادار و ... طیقه بندی و در دفترچه تلفن سامانه ذخیره نمایید.در نتیجه در هر نقطه و هر زمانی که به اینترنت دسترسی داشته باشید به لیست مشتریان خود نیز دسترسی خواهید داشت.

با استفاده از ایزارهای پیامک مناسبت و پیامک سررسید می توانید مناسبتهای خاص مانند تاریخ تولد،تاریخ ازدوراج و ... را به مشتریان خود تبریک نموده و موارد خاص مانند اتمام زمان بیمه و ... را به آنها یادآوری نمایید.

از مهمترین موارد مطرح شده در تاکتیک های تبلیغاتی نظر سنجی و ارزیابی است.سامانه پیامک ابزارهای کامل نظر سنجی با امکان ابجاد نمودار و طرح سوال درباره موارد گوناگون را در پنل خود قرار داده است.مجموعه های بسیاری از این ابزار برای ارزیابی و پیمایش محصولات تولیدی و یا خدمات ارایه شده خود بهره می برند.

از دیگر ویژگی بارز پنل ارسال پیامک ، وب سرویس های کامل و بروز برای پلاگین ها و زبان های مختلف برنامه نویسی است. افزونه های پارس گرین می تواند به وبسایت، سیستم ثبت نام آنلاین، فروشگاه آنلاین و حتی سیستم حسابداری مجموعه شما متصل شده و بصورت اتوماتیک اقدام به ارسال پیامک دلخواه شما نماید.

 

 

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

جهت استفاده از سامانه پیامک عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید و یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : 663751171272220241642019886-18544;