بانک جامع شماره موبایل سراسر کشور به صورت رایگان

2.75 از 5 (8 نظر)

بانک جامع شماره موبایل سراسر کشور به صورت رایگان

یکی از امکاناتی که در پنل اس ام اس قرار دارد؛ ارائه بانک شماره موبایل رایگان سراسر کشور به صورت تفکیک شده براساس بانک شماره موبایل مشاغل و اصناف، بانک شماره موبایل طبقه بندی شده ایرانسل، بانک شماره موبایل طبقه بندی شده همراه اول، بانک شماره موبایل طبقه بندی شده بر اساس پیش شماره و … است؛ که شما با خرید سامانه پیامک می توانید به بانک شماره موبایل به صورت رایگان دسترسی داشته باشید تا بتوانید پیامک انبوه تبلیغاتی ارسال نمایید.

اگر قصد تهیه سامانه پیامک را دارید حتما از شرکت ارائه دهنده خدمات سامانه پیامکی سوال کنید که آیا بانک شماره موبایل های تفکیک شده را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد یا خیر؟ ما در سامانه پیامک پارس گرین برای تمامی کاربرانمان بانک شماره موبایل تفکیک شده را قرار می‌دهیم تا کاربران بتوانند به صورت هدفمند پیامک انبوه تبلیغاتی ارسال کنند.

Creating-sales-promotional-SMS

 

بانک شماره موبایل تفکیک شده چگونه است؟

طبقه بندی بانک شماره موبایل‌ها به شیوه‌های گوناگون صورت می‌گیرد. ما در سامانه پیام کوتاه، بانک شماره موبایل‌ را به دسته‌‌های مختلف طبقه بندی می‌کنیم که اصلی‌ترین روش های طبقه بندی بانک شماره موبایل به صورت زیر است:

  •  - بانک شماره موبایل به تفکیک شهر و استان
  •  - بانک شماره موبایل به تفکیک سن و جنسیت
  •  - بانک شماره موبایل به تفکیک کدپستی و منطقه
  •  - بانک شماره موبایل به تفکیک محله ( برای تهران)
  •  - بانک شماره موبایل به تفکیک مشاغل و اصناف
  •  - بانک شماره موبایل به تفکیک پیش شماره و کد (جهت ارسال پیامک به کد شماره تلفن کد 1)

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

کد BSC : 66375117127262024571147027-32176;