بهترین نتیجه با ارسال پیامک هدفمند

4 از 5 (3 نظر)

بهترین نتیجه با سامانه پیامک هدفمند

اگر شما هم صاحب کسب‌و‌کاری هستید حتماً تا الان اندر احوالات بازاریابی پیامکی زیاد شنیده‌اید. ارسال پیامک از طریق پنل اس‌ام‌اس یکی از موثرترین روش‌ها برای آگاه کردن مخاطب و برقراری ارتباط با مشتریان است. ولی آیا همه ما درست و بهینه از سامانه پیامکمان استفاده می‌کنیم؟ شاید بگویید مگر استفاده‌ درست و غلط هم دارد؟ خب متن را برای تعدادی مخاطب ارسال می‌کنیم و تمام! خیر! قضیه به همین سادگی‌ها هم که شما فکر می‌کنید نیست! توصیه می‌کنم در این مقاله همراه ما باشید چون می‌خواهم یک پنل پیامک هدفمند را بر اساس منطقه، محله، شهر، شغل، جنسیت و سن بررسی کنم.

 

پنل اس ام اس امکانات مختلفی را برای بهینه و هدفمند شدن استفاده از ارسال پیامک در اختیار کاربران عزیز قرار می دهد.

 - ارسال پیامک منطقه ای با نقشه

ارسال پیامک براساس کدپستی مناطق و یا از روی نقشه یکی از گزینه هایی است که کسب و کار های کوچک می توانند از آن استفاده کنند و پیامک خود را برای مناطق هدف خود ارسال کنند. این مورد برای اعلام حراجی ها و ارائه محصولات و خدمات جدید در یک منطقه بسیار مناسب است و افراد می توانند بر این اساس در نواحی مد نظر خود اقدام به جذب مشتری کنند.

 - ارسال پیامک براساس اصناف

در سامانه پیامک بانک شماره موبایل براساس اصناف موجود است که دسته بندی های مختلف از مشاغل و کسب و کارهای متنوع را شامل می شود. این مورد هم به صورت کلی در سراسر کشور و هم به صورت تفکیک در شهرهای مختلف در پنل موجود است. بعضی از مشاغل نیاز دارند برای یک صنف به خصوص تبلیغات خود را انجام دهند، چنین افرادی می توانند با استفاده از کلمات مناسب در یک متن تبلیغاتی تاثیرگذار، بازخورد بالایی از پیامک ها داشته باشند و فروش خود را افزایش دهند.

 - ارسال براساس سن و جنسیت

برای برخی از کسب و کارها ارسال تبلیغات فقط برای یک رده سنی خاص و یا جنسیت خاص تاثیرگذار خواهد بود، مثلا برای آرایشگاه ها یا سالن های زیبایی زنانه و مردانه، این بانک می تواند بسیار مورد استفاده قرار بگیرد. در این بخش شما می توانید شماره مخاطبین در یک منطقه را هم براساس رده سنی و هم براساس جنسیت آنها طبقه بندی کنید و ارسال خود را انجام دهید.

Automatically-reply-to-received-SMS

 - جذب مشتری

بعد از انجام این مراحل و تبلیغات گسترده ،حال نوبت آن است که با ارائه پیشنهادات شگفت انگیز به جذب مشتریان و تبدیل آنها به مشتریان دائمی بپردازید.

در این مرحله کار شما سخت تر می شود، حال باید از آنها بخواهید عضو کمپین شما شوند تا بتوانند پیامک های شما در رابطه با آپدیت های جدید، محصولات و خدمات تازه را دریافت کنند. مثلا می توانید پیامک های این چنینی ارسال کنید :

برای دریافت تخفیف ۲۰ درصدی تا ۴۸ ساعت آینده کد زیر را به همین شماره ارسال کنید کد تخفیف:  Takhfif99 یا بر روی لینک کلیک کنید: link
فروش محصول XXX با ۳۰ درصد تخفیف با ارسال عدد ۱  لغو دریافت با ارسال کلمه off 

به این صورت شما در پنل به دریافتی های مشتریان نیز دسترسی خواهید داشت و می توانید شماره آنها را به مشتریان دائمی خود اضافه کنید.

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

جهت استفاده از سامانه پیامکی عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : 66375117127062024485525688-18668;