تبلیغات برای بوتیک با ارسال پیامک تبلیغاتی

4.25 از 5 (4 نظر)

تبلیغات برای بوتیک با ارسال پیامک تبلیغاتی

امروزه با توجه به اینکه نامهای بزرگ و برندهای معروف لباس و تولیدی پوشاک تسلط بیشتری را در بازار دارند ، برای خرده فروشان پوشاک و مد و لباس های زنامه و مردانه حفظ کردن و رشد کسب و کارشان بدون استفاده از تاکتیک های بازاریابی عمده گران قیمت روز به روز سخت تر میشود.

در حالی که برندهای بزرگ از بودجه کافی برای بهره برداری از شیوه های سنتی تبلیغات مانند روزنامه ها، تلویزیون ، رادیو و ایمیل برخوردار هستند ، هزینه های اینگونه تبلیغات غالبا به نحوی می باشد که کسب و کارهای کوچک به سختی بتوانند از عهده پرداخت آنها بربیایند.

بازاریابی پیامکی برای تولیدی های پوشاک و واردکنندگان لباس و فروشندگان پوشاک و کت و شلوار یک پاسخ واقعی و مناسب برای حل مشکلات تبلیغاتی کسب و کارهای وابسطه به پوشاک می باشد ، نه تنها هزینه استفاده از بازاریابی پیامکی در حد کسری از هزینه های کمپین های گران قیمت تبلیغاتی می باشد ، بلکه مزیت های بیشماری را نیز به همراه دارد که باعث شده به واقع در حد و اندازه هایی بزرگتر از انتظارات ظاهر شود.

تبلیغات-برای-بوتیک-با-ارسال-پیامک-تبلیغاتی

 

خرده فروشان پوشاک چه استفاده ای از بازاریابی پیامکی میبرند؟

در استراتژی بازاریابی پیامکی کمپین های پیامکی یکی از ارزشمندترین روش های افزایش ترافیک کسب و کار به شمار می روند.

افتتاحیه محصولات جدید

صنعت پوشاک یکی از پویاترین بخش ها در اقتصاد مدرن می باشد. هر سال ، هر فصل و تقریبا هر ماه فرصت های جدید برای رونمایی از محصولات جدید دست می دهد.

شما می توانید با استفاده از کمپین های بازاریابی پیامکی اطلاعات در مورد محصولات و مدلها ولباس های  جدید و یا مجموعه هایی را که تازه به دستتان رسیده است را به مشتریان اطلاع دهید.

اطلاع رسانی در مورد سایزهای مختلف به مشتریان

بعضی اوقات باید قبل از سفارش دادن قواره جدید چند سایز مختلف را امتحان کنید و علاوه بر این امکان دارد سایز دقیقی که مشتریان درخواست دارند همواره در بازار موجود نباشد.

در این مواقع کارکنان فروشگاه و یا مغازه می توانند با سایر مغازه ها و یا تامین کنندگان اجناس در بازار گفتگو داشته باشند تا اندازه دقیقی را که مورد درخواست مشتریان می باشد را بدست بیاورند، اما تا زمانی که اجناس بدستتان نرسد باز هم نمیتوانید از دقیق بودن سایزها اطمینان داشته باشید.

هر کدام از پیامک هایی که ارسال می شوند با هدفمندی و به طور خاص برای کسانی طراحی شده است که علاقمند به دریافت و اطلاع داشتن از خدمات شما هستند.

تولیدی های پوشاک و وارد کنندگان عمده پوشاک میتوانند در اعیاد نوروز، شروع فصل مدارس، شروع فصل های عروسی ( بعد از محرم و صفر) کمپین های بازاریابی پیامکی انبوه را برای فروش لباس، پوشاک، کت و شلوار، انواع لباس های مردانه و زنانه شروع کنند و این روش به دلیل هزینه بسیار کم میتوانید درامدهای فصلی بسیار بالایی را برای کسب و کار اینجاد کند.

نمونه متن پیامک تبلیغاتی برای فروشگاه پوشاک

شیک ترین را از ما بخواهید
30% تخفیف زمستانه
(فقط تا 10 روز)
فروشگاه شیک پوش

کت و شلوار برازنده تو پیش ما ست.
تخفیف فوق العاده
پوشاک گراد
*******021

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

 
کد BSC : 66375117127442024-2058111262-32008;