چگونه با پیامک اپلیکیشن خود را تبلیغ کنیم

4.25 از 5 (4 نظر)

 تبلیغ اپلیکیشن با ارسال پیامک

امروزه تبلیغات به حدی گسترده شده اند که صاحبان کسب و کار براحتی می توانند تبلیغ کنند و دیده شوند. استارت آپ شاید در زمان های گذشته شناخته شده نبودند یا اصلا کلمه استارت آپ به ندرت به گوش خطورده بود! اما امروزه با وجود انواع روش ها و کانال های تبلیغاتی شما می توانید کسب و کار، اپلیکیشن و … خود را به بهترین نحو تبلیغ کنید. با وجود پیشرفت های اخیر در زمینه های تولید اپلیکیشن، هر روز بیشتر از 15 اپلیکیشن تولید می شوند و رقابت بسیار تنگاتنگ است.

استفاده از سامانه پیامک جهت تبلیغ اپلیکیشن

آماری که از تحقیقات انجام شده داریم نشان می‌دهند که تقریبا 98 درصد پیامک‌های ارسال شده به کاربران دیده می‌شوند. این آمار یعنی گنجینه تبلیغات چرا که شما کمتر روشی را پیدا می‌کنید (یا اصلا شاید پیدا نکنید) که درصد دیده شدن آن 98 درصد باشد! کلا اگر مزایای پیامک تبلیغاتی را باهم مرور کنیم شاید حتی پشیمان بشوید که چرا زودتر با آن آشنا نشدید!

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های پیامک تبلیغاتی و پیامک انبوه این است که شما هزینه‌تان تا چند برابر کاهش پیدا می‌کند با اینکه از طرف دیگر بازده کارتان به 98 درصد می‌رسد! مهم‌ترین دلیل این آمار 98 درصدی این است که موبایل ها الان یکی از شخصی‌ترین وسیله‌های یک شخص هستند و افراد روزانه تقریبا 14 ساعت تلفن‌شان را نزدیک خودشان نگه می‌دارند!

دوم اینکه شما اگر دارای کسب و کاری باشید که با قشر خاصی از مردم در ارتباط است یا اصلا بخواهید در یک منطقه خاص تمرکز کرده و آن ها را ترغیب به دانلود اپلیکیشن خودتان بکنید، خیلی راحت می‌توانید این کار را با سامانه پیامک انجام بدهید! بله درست متوجه شدید! سامانه پیامکی این امکان را به شما می‌دهد که پیامتان را مثلا فقط به یک سری پیش‌شماره‌های خاص بفرستید یا اصلا پیامک شما فقط به ساکنین یک منطقه خاص ارسال شود!

حالا می‌بینید که چرا پیامک تبلیغاتی می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای تبلیغ اپلیکیشن باشد؟ چون واقعا بهینه و دقیق عمل می‌کند و در عین حال به اندازه روش‌های دیگر زمانبر و هزینه‌بردار نیست!

Advertise-the-app-by-sms

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

جهت استفاده از پنل اس ام اس عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : 66375117127102024-2019733162-18440;