تفاوت شماره های اختصاصی پنل اس ام اس

4 از 5 (3 نظر)

تفاوت شماره های موجود سامانه پیامکی

 

شماره های سامانه پیامکی که با نام شماره اختصاصی در  پنل های پیامک شناخته می شود ممکن است از اپراتورهای متفاوتی که مخصوص ارسال و دریافت پیامک در این سامانه ها هستند تهیه شده باشند.

مسلما اپراتورهای خطوط اختصاصی ارسال و دریافت پیامک با اپراتورهای شماره موبایل که عموماً آنها را به صورت ایرانسل، همراه اول یا رایتل می‌شناسیم، کاملاً متفاوت هستند.

هر کدام از ارقام خطوط اختصاصی از طرف اپراتور خاص خود پشتیبانی شده و هر یک دارای ویژگی منحصر به فرد خود هستند.

البته کارایی تمام این خطوط در ارسال و دریافت پیامک یکسان است بدین معنی که هر کدام از آنها می‌توانند ارسال و همینطور دریافت پیامک داشته باشند و آنها را در پنل پیامکی مربوط به خودتان نمایش دهند اما این که تفاوت آنها در چیست شاید بهتر باشد خصوصیات هر یک را جداگانه مطرح و بررسی کنیم.

Differences-in-SMS-system-numbers

 

 تفاوت شماره های اختصتصی و عمومی سامانه پیامکی

خطوط 1000

خطوط این اپراتور قابلیت انتخاب ارقام مورد نظرتان را بلافاصله پس از سرشاخه ۱۰۰۰ در اختیارتان قرار می دهد.

اگر بخواهم ساده‌تر نحوه انتخاب خط در این اپراتور را توضیح دهم شما می توانید بلافاصله پس از رقم ۱۰۰۰ رقم درخواستی خود را مانند ۱۲ و یا شماره ثابت خود مانند ۱۲۳۴۵۶۷۸ را استعلام گرفته و در صورت آزاد بودن آن را خریداری کنید.

این قابلیت باعث می‌شود شما حتی بتوانید شماره موبایل خود را نیز در ارقام خط اختصاصی پیامک خود داشته باشید. مثلاً اگر بخواهید شماره موبایل خود را در این خط قرار دهید رقم  خط شما ۱۴ رقمی شده و به صورت ۱۰۰۰۹۱۲۳۴۵۶۷۸۹  خواهد بود.

بیشترین رقمی که می‌توانید از این اپراتور خط دریافت کنیم ۱۴ و کمترین رقم ممکن است ۶ و یا ۷ باشد.

به راحتی می توانید خط مورد نظر خودتان را استعلام کنید و اگر آزاد باشد از این اپراتور خریداری کنید. قابلیت انتخاب شماره مورد نظرتان بلافاصله پس از ۱۰۰۰ باعث شده است تا مبلغ خرید خطوط این اپراتور کمی بیشتر از بقیه خطوط باشد. اما قابلیت دیگری که وجود دارد و باعث می شود تا شما بتوانید تا نصف قیمت مشخص شده برای یک رقم خاص را خریداری کنید، قابلیت ثبت خط به صورت غیر سفارشی از این اپراتور می باشد.

شما میتوانید درخواست دهید که تعداد رقم خط خود به صورت کلی ۸ رقم باشد. یعنی۴ رقم دلخواه خودتان و ۴ رقم عدد ۱۰۰۰  اما به صورت غیر سفارشی در این حالت شما رقم دلخواهتان را مشخص نمی کنید و انتخاب رقم را به خود اپراتور می سپارید. عموماً خطوط نیمه رندی اپراتور برای این حالت در نظر گرفته است  و البته هزینه آن نصف حالتی است که شما خط ۸ رقمی را خودتان انتخاب می کنید.

این اپراتور سرعت و خدمت دهی مناسبی را برای کاربران خود ارائه داده است.

خطوط 021

۰۲۱ تنها برای شماره های حقیقی و یا حقوقی که در شهر تهران و شماره ۰۲۶ برای شماره هایی که در کرج فعال هستند قابلیت استفاده را دارد.  شماره محل کارتان به عنوان شماره ارسال و دریافت سامانه پیامک تان انتخاب شود. در این حالت به راحتی می توانید با ارائه مدارکی که برای شخصیت های حقیقی و یا حقوقی مشخص شده است است در کمتر از ۲۴ ساعت خط ثابت خودتان را به عنوان شماره ارسال و دریافت کننده پیامک در سامانه پیامکتان داشته باشید.

برای مثال اگر خط ثابت شما ۱۲۳۴۵۶۷۸ باشد شما می توانید با ارائه مدارک خط ۹۸۲۱۱۲۳۴۵۶۷۸  را به عنوان خط ارسال و دریافت اس ام اس در پنلتان داشته باشید.

البته تهیه رقم از این اپراتور تنها مربوط به شماره های هشت رقمی نمی باشد و اگر شماره ثابت شما ۴ یا ۵ رقم می باشد به راحتی می توانید با ارسال مدارک مشخص شده خط خود را دریافت کنید.

خطوط 50002

۵۰۰۰۲ ویژگی منحصر به فرد ارسال از طریق سن و جنسیت را در اختیار دارد و تنها با داشتن این خط می توانید از بانک قرار داده شده برای ارسال های فیلتر شده بر روی سن و یا فیلتر شده بر روی جنسیت استفاده کنید. سر شماره هایی که در سامانه می توانید از آن اقدام به تهیه شماره ۵۰۰۰۲ نمایید به صورت ۵۰۰۰۲۲؛ ۵۰۰۰۲۴ و ۵۰۰۰۲۹ می باشد.

البته اعمال فیلترهای سن و جنسیت می شود تا گزارش ارسالی خود در سامانه نمایش داده نشود واقعیت این است که حتی شرکتهای ارسال‌کننده پیامک نیز دسترسی برای مشاهده این گزارش‌ها را ندارد و صرفاً می‌توان اعلام نمود که ارسال شما به صورت کلی انجام شده است یا خیر.

تنها همین یک ویژگی منحصر به فرد انحصاری باعث شده است تا افرادی که بیشتر در حوزه تبلیغات هدف دار برای گروه خاص هستند از این خط استفاده کنند. برای مثال آرایشگران  جهت ارسال پیام‌های مربوط به آرایشگاه خود بهتر است از این خط استفاده کنند. برخی از خدمات که برای بانوان و آقایان نیز ارائه می‌شود و اگر بخواهد به صورت جدا شده و فیلتر ارسال شود بهترین خطی که می توان برای تبلیغات در نظر گرفت خط۵۰۰۰ است.

 

برخی از سامانه های پیامکی برای کاربران خود ممکن است از یک سرشاخه خاص خطی را به صورت هدیه در نظر بگیرد اما اگر شما تمایل داشتید تا خط مورد نظر خود را داشته باشید بهتر از قبل از انتخاب خط، از نوع ویژگی که آن اپراتور در اختیارتان قرار می دهد آگاه باشید.

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

جهت استفاده از سامانه پیامک عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید یا از لینک زیر اقدام فرمایید.

ثبت-نام-سامانه-پیامکی

کد BSC : 66375117127032024-391861179-27056;