جلوگیری از کوتاهی کار با استفاده از پیامک

4.5 از 5 (6 نظر)

جلوگیری از کوتاهی کار با استفاده از پنل اس ام اس

جلوگیری از کوتاهی کار با استفاده از سامانه پیامکی مناسب تمام افراد مشغول در هر کسب و کاری است که فعالیت های گوناگونی را انجام می دهند. شما در هر حرفه ای که مشغول باشید، لیستی از وظایف برای انجام و ارائه دارید که انجام ندادن آن می تواند برای شما بسیار بد باشد.

کوتاهی در کار به این معنی نیست که دلتان نخواهد کارتان را انجام دهید و منتظر عاقبت آن بشینید. اصلا منظورمان نیز این نیست که روزی ۴ یا ۵ ساعت را برای صحبت کردن با همکار خود صرف می کنید. کوتاهی کار در این مقاله را به موضوعات ریزی اختصاص می دهیم که انجام آن ها شاید زمان زیادی نخواهد اما کوچک بودن و یا هدف نداشتن و یا حتی زمانبر بودنش باعث می شود تا شما از انجام آن در زمان حال منصرف شوید و به دنبال کار دیگری باشید که شاید در همان لحظه مهم نباشد.

برخی از کارها را می توان با استفاده از ابزارهای کاربردی انجام داد و از نتیجه کار انجام شده بقیه روند کاریتان را انجام دهید. جلوگیری از کوتاهی کار با استفاده از سامانه پیامکی یکی از روش های پیشنهادی است.

دو مثال زیر نمونه های خوبی برای استفاده از سامانه پیامکی در روند انجام کارها می باشد.

- ممکن است در بین انبوه کارهایتان از شما بخواهند که نظر مشتریان را بابت محصول خریداری شده جویا شوید. علاوه بر زمان، حوصله و … شاید نتوانید به صورت مناسب با همه کاربران صحبت کنید. بهترین راه استفاده از سامانه پیامکی است. کافیست لیست شماره موبایل مشتریان را در فایل اکسل وارد کنید و برایشان پیامکی مبنی بر اعلام نظراتشان از محصول ارسال نمایید. می توانید از آن ها بخواهید نظرشان را به صورت گزینه ای  بد – خوب – عالی برایتان ارسال نمایید و با استفاده از ماژول نظر سنجی در پنل اس ام اس، نظرات را آنالیز نمایید.

- ارسال متن برای یادآوری اقساط و یا واریز مبالغ با استفاده  از ارسال پیام کوتاه می تواند گزینه مناسبی از ارسال موبایل به موبایل و یا تماس با موبایل مشتریان باشد. وجود گزارش ارسال، اعلام دقیق مبلغ و نحوه واریز در متن پیامک و …. باعث می شود تا سامانه پیامکی در بررسی گزینه های ارسال پیامک، انتخاب مناسب و عالی باشد.

البته وجود سامانه ارسال پیامک خدماتی، باعث می شود تا از ارسال متن یادآوری اقساط خود به تمام شماره ها اطمینان کامل داشته باشید.

دسته بندی کارها و سپردن آن ها به سامانه پیامکی باعث می شود تا روند انجام کارها ساده تر، با دقت تر و روتین باشد البته انتخاب سامانه مناسب نیز در انجام کارها و اطمینان از حسن انجامش نیز بسیار مهم و حیاتی است.

Automatically-reply-to-received-SMS

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

جهت استفاده از سامانه پیامکی عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : 663751171275220241498221301-18092;