خرید سامانه پیام کوتاه با خط خدماتی

4 از 5 (3 نظر)

خرید سامانه پیام کوتاه با خط خدماتی

احتمالا شما هم متوجه شده اید که حدود 70 درصد شماره موبایل ها دریافت پیامک‌های تبلیغاتی را غیرفعال کرده‌اند، در این حالت اگر شما برای تایید شماره موبایل کاربران یا ارسال پیامک های اطلاع رسانی از خطوط تبلیغاتی استفاده کنید پیامک شما به دست مخاطب نمی‌رسد.

خرید-سامانه-پیام-کوتاه-با-خط-خدماتی

 

تفاوت خط خدماتی و خط تبلیغاتی

فرض کنید قصد ثبت نام در اپلیکیش را دارید اما این اپلیکیشن برای ارسال پیامک کد فعال سازی از خط خدماتی استفاده نمی‌کند و از خط تبلیغاتی استفاده می‌کند. اگر دریافت پیامک‌های تبلیغاتی شما فعال باشد که مشکلی پیش نمی‌آید اما اگر دریافت پیامک‌های تبلیغاتی شما غیرفعال باشد متاسفانه نمی‌ توانید در این اپلیکیشن ثبت نام کنید و تمام فرایند بازاریابی این اپلیکیشن با شکست روبرو می‌شود. خیلی از افراد و صاحبان و کسب و کارها از این موضوع اطلاع ندارند و مشکل را در جای دیگری جستجو می کنند و فکر می کنند که ضعف در بازاریابی و فروش است که مشتری در اپلیکیشن و یا سایت آن ها ثبت نام نمی کند، این در حالی است که با تهیه خط خدماتی مشکل برطرف خواهد شد

 

شیوه دریافت خط خدماتی

هر فردی میتواند خط تبلیغاتی را به خط خدماتی تبدیل کند تا بتواند پیامک‌های ارسال حتی به افرادی که دریافت پیامک های تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند داشته باشد، زمانی که فردی دریافت پیامک های تبلیغاتی را غیر فعال می‌کند به این معنی است که به اپراتور می‌گوید که تمایلی به دریافت پیامک های تبلیغاتی ندارد.

زمانی که شما قصد ارسال پیامک های کد تایید و … را دارید از آنجایی که کاربر منتظر دریافت پیامک است این پیامک‌ها تبلیغاتی نبوده و اطلاع رسانی هستند باید از خط خدماتی استفاده کنید تا همه افراد حتی بلک لیست ها نیز پیامک شما را دریافت کنند. خط خدماتی  دو صورت خط خدماتی اشتراکی و خط خدماتی اختصاصی می‌باشند.

برای تبدیل خط تبلیغاتی به خط خدماتی اختصاصی شما باید به اپراتور تعهد دهید که پیامک تبلیغاتی ارسال نمی کنید و اپراتور نیز بابت این تعهد از شما سفته میگیرد.

خط خدماتی اختصاصی فقط به صورت حقوقی ارائه می شود و ثبت خط اختصاصی برای افراد حقیقی امکان پذیر نیست.

دریافت خط خدماتی اختصاصی هیچ هزینه ای نداشته و شما با تکمیل تعهدنامه و ارسال سفته می توانید خط اختصاصی تبلیغاتی را به خط اختصاصی خدماتی تبدیل نمایید و برای تبدیل خط تبلیغاتی به خط خدماتی حدود یک ماه زمان لازم است.

 

خط خدماتی بدون سفته !

اگر شما مانند اکثر استارتاپ ها، شرکت حقوقی ندارید یا توانایی پرداخت سفته برای دریافت خط خدماتی اختصاصی را ندارید، می توانید از خط خدماتی عمومی شرکت که تنها با خرید پنل اس ام اس خدماتی در اختیار شما قرار داده می شود، استفاده کنید.

با این خط می توانید پیامک های اطلاع رسانی مانند کد فعال سازی ، پیامک های یاداوری تمدید قرارداد بیمه ، پیامک های تبریک تولد ، پیامک های ارسال کدرهگیری مرسوله و… ارسال نمایید.

شرکت پارس گرین با پرداخت سفته به اپراتور این خط را برای کاربران خدماتی کرده و سیستم هوشمند ما فقط پیامک‌های اطلاع رسانی با این خط ارسال می‌کند و بدیهی است که پیامک های تبلیغاتی را نمیتوانید با خط خدماتی ارسال کنید اما برای ارسال پیامک های تبلیغاتی به بلک لیست میتوانید از ارسال پیامک با سیم کارت استفاده نمایید.

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

کد BSC : 663751171270520241683293246-31960;