دانلود اسکریپت سامانه پیام کوتاه

4 از 5 (3 نظر)

دانلود اسکریپت سامانه پیام کوتاه (سورس نرم افزار سامانه پیامک)

پنل اس ام اس نرم افزاری تحت وب است و نیازی به نصب نرم افزار سامانه پیامک در کامپیوتر شما نیست زیرا سورس سامانه پیامک بروی سرور قدرتمند شرکت نگه داری می شود وجود دارد.

سایت سامانه پیام کوتاه ریسپانسیو بوده و می توانید در موبایل یا تبلت نیز از سامانه پیامک استفاده نمایید یا نرم افزار اندروید سامانه پیامک ما را نصب نمایید و برای ارسال پیامک استفاده نمایید.

دانلود-اسکریپت-سامانه-پیام-کوتاه

 

سورس سامانه پیامک

چرا نباید از اسکریپت پنل اس ام اس استفاده کرد؟ در این مقاله توضیح می دهیم که چرا بهتر است برای فروش پنل اس ام اس به جای دانلود سورس سامانه پیامکی از نمایندگی پنل اس ام اس را بگیرید و از اسکریپت های آماده پنل اس ام اس استفاده نکنید؟

زمانی که از اسکریپت پنل اس ام اس استفاده می‌کنید، این اسکریپت ها در اینترنت وجود دارد و باگ های نرم افزار به راحتی برای هکرها قابل دسترسی است بنابراین شما می بایست دائما در حال برطرف کردن مشکلات سامانه پیامکی و سورس سامانه پیام کوتاه باشید و با مشکلاتی که برای شما برای استفاده از این سورس بوجود می اید دست و پنجه نرم کنید، اما زمانی که نمایندگی پنل اس ام اس را تهیه می کنید، شرکت پشتیبان شما بوده و مشکلات امنیتی توسط تیم حرفه‌ای پارس گرین برطرف می شود و شما به هیچ وجه درگیر مشکلات برنامه نویسی اسکریپت پنل پیامک نیستید، تنها دغدغه شما فروش پنل اس ام اس و بازاریابی پنل اس ام اس می باشد.

به جای اینکه وقت خود را برای توسعه سورس سامانه پیامک هدر دهید همین امروز با خرید نمایندگی پنل اس ام اس کسب و کار اینترنتی خود را شروع کنید، ما در این راه پشتیبان شما هستیم.

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

کد BSC : 66375117127082024717751839-31968;