انواع روش های ارسال پیامک انبوه

4.25 از 5 (4 نظر)

روش های ارسال پیامک انبوه

چنانچه قصد ارسال پیامک به تعداد زیاد داشته باشید می توانید بدون خرید سیستم پیام کوتاه نیز پیامک های خود را ارسال کنید. در اینصورت به ازای هربار سفارش دستمزد ارسال نیز دریافت می گردد. پیشنهاد می گردد درصورتی که نیاز به ارسال دائم و مکرر دارید، با خرید پنل پیام کوتاه، خود شخصا نسبت به ارسال پیام کوتاه اقدام نمایید اما اگر تعداد ارسال های شما به دفعات نیست و مثلا یک یا چند بار بصورت محدود قصد ارسال پیام کوتاه دارید می توانید سفارش ارسال انبوه به شماره های مشخص خود بدهید.

transfer-sms-to-email

 

روش های ارسال اس ام اس انبوه

در سامانه یکپارچه پارس گرین به روش های زیر قابلیت امکان ارسال پیامک تبلیغاتی به صورت انبوه و بالک وجود دارد :

ارسال پیامک انبوه بر اساس شهر: شما میتوانید انتخاب کنید به کدام شهر پیامک شما ارسال گردد.

ارسال پیامک انبوه بر اساس کدپستی: در این روش ارسال پیامک شما میتوانید با ارائه کدپستی فقط به شماره های ثبت شده در یک محله پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید.

ارسال پیامک انبوه بر اساس سن و جنسیت: در این روش ارسال پیامک شما میتوانید بر اساس حوزه کاری به افرادی که واقعا مخاطب هدف شما هستند پیامک ارسال نمایید.

ارسال پیامک انبوه بر اساس فایل اکسل: اگر شما لیستی از شماره های مشتریان دارید و قصد دارید به مشتریان خود پیامک ارسال نمایید میتوانید با ارسال لیست شماره  بخواهید تا به فایل ارسال شما پیامک تبلیغاتی را ارسال کند.

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

کد BSC : 66375117127122024-288369712-31952;