سامانه پیامکی بیمه پاسارگاد
سامانه پیامک بیمه شدگان بیمه پاسارگاد
همواره در دفاتر بیمه سه مورد اساسی و مهم وجود دارد : 1- ارتباط با مشتری 2- مبحث اطلاع رسانی 3- مبحث تبلیغات، هر کدام از این موارد برای دفاتر بیمه از اهمیت بالایی برخوردار است. مخصوصا برای سازمانی همچون بیمه پاسارگاد که از اعتبار بالایی در امور بیمه ای کشور برخوردار بوده و به رضایت مشتری اهمین قائل است از این رو برای انجام هرچه بهتر و سریع تر امور بیمه ای، ما پنل پیامکی پارس گرین را به شما پیشنهاد می کنیم.
یکی از بهترین و سریعترین ابزار های ارتباط پیدار با مشتری استفاده از پنل پیامکی است در این سامانه ابزار هایی طراحی شده است که شما را در ارتباط با مشتری یاری می کند . در زیر تعدادی از این ابزار را بیان نموده ایم:
-
تعدادی از ابزارهای موجود در سامانه پیامکی:
کاربرد ارسال پیامک در شعب بیمه پاسارگاد
هشدار اتمام زمان بیمه و یا تمدید بیمه
برای این منظور بهترین و سریعترین راه ارسال پیام کوتاه می باشد. با استفاده از امکانات سامانه پیام کوتاه میتوانید این هشدارها را به صورت خودکار ارسال کنید و دیگر نیازی نیست برای هر بار، ارسال را به صورت دستی انجام دهید.
ارسال پیام تبریک برای مشتریان
این روش یکی از بهترین روش ها برای جلب اعتماد مشتری میباشد علاوه بر این با ارسال پیام تبریک به مناسبت های مختلف و یا تولد مشتری، ارتباط نزدیکی میتوانید با آنها برقرار کنید.
دریافت اطلاعات درخواستی مشتریان از طریق پیامک
میتوانید با استفاده از تنظیمات سامانه ، امکان ارسال خودکار را تنظیم کنید تا مشتریان با ارسال عدد مشخص شده به خط اختصاصی تعریف شده، اطلاعات مورد نظر و یا آخرین وضعیت بیمه خود را دریافت کنند.
اطلاع رسانی مشتریان از اخبار و خدمات جدید بیمه
میتوانید با ارسال پیامک مشتریان را آخرین اخبار مربوط به بیمه و یا خدمات جدید خود آگاه سازید. حتی میتوانید برای ترغیب مشتریان به دریافت این پیامک ها، تخفیفی را در نظر بگیرید.