سامانه ارسال پیامک به شهر شیراز

4.25 از 5 (4 نظر)

سامانه پیامکی شیراز

 

اگر شما اهل یکی از شهر های استان فارس هستید و قصد خرید سامانه پیامکی را دارید یا قصد شما ارسال پیامک انبوه در استان فارس (شیراز، لامرد، فسا، سپیدان و…) است با ما همراه باشید تا امکانات یک پنل پیامک معتبر را بررسی کنیم.

حتما خود شما هم به این مسئله واقف هستید که در حال حاضر استفاده از تبلیغاتی پیامکی جایگزین روش‌های قدیمی مانند پخش تراکت و تبلیغ در روزنامه‌ها شده است.

Getting-customer-number

قابلیت های سامانه پیامک شیراز

در سامانه پیامک شیراز، مدیریت سامانه پیامک، نوشتن پیامک، تنظیم زمان ارسال پیامک و تعداد آن و انتخاب شماره ای دائمی و یا اعتباری برای ارسال در اختیار شما قرار میگیرد.

قبل از هر چیز شاید بپرسید “شماره های افراد ساکن شهر شیراز را از کجا گیر بیاوریم؟” خیالتان راحت یکی از امکانات سامانه پیامک پارس گرین بانک شماره موبایل بروز میباشد که بصورت رایگان و دسته بندی شده در اختیار شما قرار میدهد. شما میتوانید با استفاده از این بانک شماره تلفن، پیامک انبوه تبلیغاتی در شهر شراز ارسال کنید.

شماره های فعال مناطق استان فارس در سامانه پیامکی موجود می باشند و شما می توانید به راحتی به مناطق هدف خود در این شهر پیامک ارسال کنید. اما شاید برخی از افراد نیازی به ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی نداشته باشند و بخواهند تنها به محدوده مشخصی از شهر پیامک تبلیغاتی ارسال کنند. چاره چیست؟

ارسال پیامک بر اساس منطقه ای کدپستی در سامانه پیام کوتاه شیراز

نگران نباشید! برای ارسال هدفمند شما سامانه پیامک شیراز، امکانی با نام ارسال کدپستی را فراهم کرده است تا بودجه تبلیغاتی خود را صرف کاری کنید که برایتان بازدهی دارد. تنها کافیست کدپستی منطقه ای را که میخواهید پیامک تبلیغاتی ارسال کنید، در سامانه وارد کرده و به تعداد دلخواهی از شماره ها پیامک ارسال کنید.

اگر صاحب فروشگاه مواد غذایی، پوشاک و… باشید، قاعدتا اغلب مشتریان شما را افراد نزدیک به محل کسب و کارتان تشکیل میدهد. بنابراین بازار هدف شما دقیقا حول مکانی است که در آنجا فعالیت دارید.

کافی است تا در پنل پیامک به قسمت ارسال منطقه ای بروید و شهر سنندج را انتخاب کنید. تنها کافیست برای ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه مورد نظرتان را انتخاب کنید. تعداد مخاطبان موجود نشان داده میشود که میتوانید به همه یا تعداد دلخواهی از آنها پیامک ارسال کنید.

شما میتوانید با استفاده از قابلیت ارسال کدپستی یا ارسال از روی نقشه پنل پیامک سنندج، به منطقه دلخواه خود پیامک ارسال کنید.

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

جهت استفاده از پنل اس ام اس عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : 66375117127362024-2070294295-18360;