سامانه پیامک با شماره اختصاصی

4.25 از 5 (4 نظر)

سامانه پیامک با شماره اختصاصی رایگان

 

سامانه پیام کوتاه یک نرم افزار تحت وب است ، که به زبان ساده اگر بخواهیم برای شما بیان کنیم، خیلی ساده تر از یک نرم افزار هست ، نرم افزار تحت وب ، نرم افزاری هست که نیازی به نصب روی کامپیوتر شما را ندارد و شما از طریق وب سایت ها می توانید از آن ها استفاده کنید .

حال شاید بپرسید این نرم افزار کجاست و چگونه باید از آن استفاده کرد ؟

شما با استفاده از اینترنت و ورود به سایت پارس گرین ، با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور می توانید وارد نرم افزار شوید ، پس از ورود ، وارد یک محیط کاملا شخصی می شوید که همه چیز متعلق به شماست ، اعم از شماره پیامک فرستنده ، پیامک های ارسالی و دریافتی ، میزان شارژ پیامک شما و …

برای دسترسی به اون باید چیکار کنید ؟

خیلی خیلی ساده است و فقط شما باید روی دکمه ثبت نام رایگان ، در صفحه اصلی سایت کلیک کنید و فرم کوتاهی را در چندثانیه پر کنید ، سپس نام کاربری همراه با روز عبور برای شما پیامک خواهد شد وارد سامانه پیامک خود شوید.

و در پایان از منوی مدیریت سپس فعال سازی اقدام به فعال نمودن سامانه خود ازبین پلن های موجود نمایید. در سامانه پیامکی پارس گرین تعدادی خط عمومی و یک خط اختصاصی (با انتخاب کاربر) برای کاربران به صورت رایگان قرار داده می شود.

Buy-SMS-panel

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

جهت استفاده از پنل اس ام اس عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : 6637511712726202471915963-18328;