ارسال پیامک در آژانس املاک

4.25 از 5 (4 نظر)

سامانه پیام کوتاه برای بنگاه املاک

استفاده از ابزارهای بروز و کارآمد باعث بهبود برقرار ارتباط با مشتریان می گردد. یکی از موثرترین و کارآمدترین این ابزار سرویس های سامانه پیامکی می باشد.

نمایندگان حرفه ای بنگاه های معاملات ملکی بطور مداوم به سختی در تلاش هستند تا با افرادی که به دنبال خانه های رویایی خود هستند ارتباط برقرار کنند و این رویا را برای آن ها به واقعیت تبدیل کنند و خوشبختانه همیشه معاملات و مطابقت های سلیقه ای بسیار خوبی پیش می آید. اگرچه، بازار رقابتی و مدرن امروزی به افرادی بسیار حرفه ای تر نیاز دارد که افکار نوآورانه و خلاقی داشته باشند تا راهی برای برقراری ارتباط با صدها مشتری پیدا کرده و مهمتر از همه خانه های مدنظرشان را به آن ها پیشنهاد دهند. این روند همچنین به نمایندگان معاملات املاکی نیاز دارد که قادر باشند به سرعت فکر کرده و بهترین تصمیم را بگیرند، چرا که برخی از معاملات داغ و پرسود، بخصوص در بازارهای رقابتی، ناگهانی پدید می آیند و به سرعت نیز ممکن است از دست بروند.

SMS-system-for-real-estate-agency

برخی امکانات سامانه پیامک برای آژانس های املاک

دفترچه تلفن

ماژول دفترچه تلفن که به صورت رایگان در پنل پیامکی قرار گرفته است این امکان را به مشاورین آژانس می دهد تا شماره تماس کلیه مراجعین به آژانس را بر اساس گروهبندی های مد نظر شان ذخیره نموده و در صورت برخورد با ملک مرتبط با این گروهبندی ها به آنان پیام کوتاه ارسال نمایند.

به طور مثال گروه خریداران زمین ساخته و کلیه شماره های مرتبط با این گروه در سامانه ذخیره می گردد ، در صورتی که زمینی جهت فروش به آژانس پیشنهاد گردید ، آژانس می تواند به همه ی مخاطبان این گروه پیام انبوه ارسال نماید.

لازم به ذکر است با وارد نمودن اطلاعات دقیق هر مخاطب در دفترچه تلفن نیز می توانید از ماژول ارسال با نام به دفترچه تلفن نیز استفاده نموده و متن پیامک فوق را به همراه اطلاعات مربوط به هر کاربر ارسال نمایید. در واقع در این ماژول متن پیامک ارسالی را بر اساس اطلاعات هر مخاطب ایجاد شده در دفترچه تلفن تغییر داده و پیامک را به مخاطبان ارسال می نماید.

عضویت در دفترچه تلفن

در صورتی که تمایل دارید انتخاب عضویت در لیست مخاطبان سامانه ی پیام کوتاه آژانس را به خود مشتریان بسپارید می توانید از این ماژول استفاده نمایید. ماژول عضویت در پنل پیامکی با دریافت پیامک از مخاطبین ، شماره ی آنان را در دفترچه تلفن پنل پیام انبوه ذخیره می نماید. شما می توانید با ارائه ی این شماره به مشتریان خود آنان را دعوت به عضویت در لیست مخاطبان خود نمایید.

منشی پیامکی

شما با فعالسازی این ماژول می توانید خدمت متمایزی را به کاربران خود ارائه دهید. تنها کافیست کلید واژه و متن دریافتی را در این ماژول انتخاب نمایید تا کاربران شما با ارسال کلمه ی کلید واژه به سامانه ی پیام کوتاه شما ، اطلاعات مرتبط با آن را دریافت نمایند. به طور مثال کلید واژه ی ( ۷۰ متر – خرید ) توسط مشاورین در پنل پیامکی ثبت و متن پاسخ آن شامل اطلاعات کلیه املاک ۷۰ متری که جهت فروش در آرشیو آژانس قرار گرفته اند می باشد. حال مشتریان با ارسال این کلید واژه به اطلاعات آرشیو دست پیدا خواهند نمود.

 ارسال از روی نقشه

شما از طریق این ماژول می توانید در سریعترین زمان ممکن موارد اجاره یا فروش را به افراد ساکن در آن محل و یا نزدیکی محل اطلاع رسانی نمایید 

 


 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

جهت استفاده از سامانه پیام کوتاه عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : 66375117127432024-304443424-18248;