کاربرد پنل اس ام اس برای معاینه فنی

4 از 5 (3 نظر)

سامانه پیام کوتاه برای معاینه فنی

مراکز معاینه فنی یکی از مکان‌هایی است که با ارسال پیامک به مشتریان قبلی و یاداوری برای تمدید معاینه فنی می‌تواند دارمد و مشتریان خود را به شدت افزایش دهد.

برای ارسال خودکار پیامک یاداوری تمدید معاینه فنی نیازی به خرید سیستم‌های چندین میلیونی اتوماسیون نیست شما با خرید پنل اس ام اس می‌توانید فروش خدمات به مشتریان قبلی را به شدت افزایش دهید و از نرخ ریزش مشتریان قبلی به شدت جلوگیری کنید. تمامی ماشین‌ها به‌صورت دوره‌ای نیازمند تمدید معاینه فنی خودرو هستند.

شما با خرید پنل اس ام اس می‌توانید نام مشتریانتان را در دفترچه تلفن سامانه پیامک وارد کنید تا به صورت دوره‌ای و خودکار به مشتریان شما بابت تمدید معاینه فنی پیامک ارسال شود این کار باعث می‌شود که شما برای مشتریان قبلی خود یک اتوماسیون راه اندازی کنید که آنها به‌صورت اتوماتیک ماشین خود را به تعمیرگاه شما بیاورند و تمام تمرکز خود را برای جذب مشتریان جدید قرار دهید و نکته جالب این است که شما با جذب هر مشتری و ارسال پیامک‌های دوره‌ای و خودکار می‌توانید به صورت دائمی و فقط با ارسال یک پیامک با این مشتری در ارتباط بوده و درامد شما بعد از مدتی به‌شدت افزایش می‌یابد زیرا مشتریان قدیمی شما به صورت خودکار پیامک ارسال می‌شود و مشتریان جدید هم بعد از یک مرتبه مراجعه به مشتریان دائمی شما تبدیل می شود.

 

SMS-system-for-technical-inspection

با پیامک، معاینۀ فصلی خودرو را به مشتریان یادآوری کنید

واقعا لازم است که هر کس اهمیت معاینۀ فنی خودرو را درک کند و هر فصل ماشین خود را برای تنظیمات لازم به یک گاراژ ببرد. این معاینه‌ها باعث می‌شود عمر خودرو افزایش یابد و در طولانی‌مدت نیاز به تعمیرات و در نتیجه صرف هزینۀ کمتری داشته باشد. بنابراین می‌توانید در ابتدای هر فصل یک پیامک به مشتریان ارسال نمائید و آنها را تشویق کنید تا ماشین خود را برای معاینه نزد شما آورند. برای ایجاد انگیزۀ بیشتر حتی می‌توانید یک کوپن پیامکی هم به آنها ارائه دهید.

 

با پیامک، در ساعات خلوت مشتریان بیشتری داشته باشید

پنل پیامکی تعمیرگاهاکثر کسب و کارها در ساعاتی از روز مشتریان کمتری دارند. اگر شما هم جزو این دسته افراد هستید، می‌توانید با ارسال یک پیشنهاد پیامکی تعداد مشتریان خود را در این ساعات افزایش دهید. پیامک یک وسیلۀ ارتباط آنی است و در نتیجه بهترین رسانه برای رسیدن به این منظور است. شما می‌توانید یک پیشنهاد ویژه، یک کوپن تخفیف یا یک مزیت دیگر را با پیامک به مشتریان بدهید که تا زمان مشخصی (با توجه به ساعات خلوت) اعتبار داشته باشد. با اینکار درآمد شما افزایش قابل توجهی خواهد داشت!

 

با پیامک، پیشنهادات ویژه به مشتریان خود بدهید

آیا می‌خواهید یک مسابقه برگزار کنید؟ آیا قصد دارید یک ماشین را به حراج بگذارید؟ از بازاریابی پیامکی استفاده کنید تا مشتریان خود را از این پیشنهادات آگاه نمایید. اطمینان داشته باشید که آنها قدر این اطلاعات را می‌دانند و در نهایت ممنون شما خواهند بود. همچنین خوب است اگر پیشنهاداتی مختص مشترکان پیامکی خود نیز ارائه دهید و به این ترتیب نشان دهید که ارزش اعتماد آنها را می‌دانید.

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

 
کد BSC : 66375117127052024-95051229-31596;