پنل اس ام اس برای ماه رمضان

4 از 5 (3 نظر)

سامانه پیام کوتاه ویژه ماه مبارک رمضان

در ماه مبارک رمضان یکی از کاربردهای مهمی که سامانه های پیامک دارند ، ارسال روزانه احادیث ، برنامه مذهبی مساجد ، دعوت به مراسم روزانه ، دعوت به مراسم شب های قدر و … هستند .

با داشتن یک سامانه پیام کوتاه به همراه یک شماره اختصاصی می توانید به سادگی پیامک های مورد نظر خود را ارسال کنید ، ارسال شما می تواند براساس منطقه ، محدوده ، سن یا جنسیت باشد .

پیامک های ویژه ماه مبارک رمضان از ابتدا به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان آغاز می شود و در طول ایام می تواند شامل دعاها ، احادیث و مراسم شب های قدر و … … باشد و در انتهای ماه هم می تواند به مناسبت عید سعید فطر باشد .

کارشناسان ما در ایام ماه مبارک با یک ساعت کمتر از قبل پاسخگوی شما خواهند بود و شما می توانید کلیه سئوالات خود را در رابطه با پنل پیامکی با آنها در میان بگذارید .

ماه-رمضان

 


 

روزه ، تمرین کلاس زندگی / درس ایثار و خلوص و بندگی

روزه ، زنجیر هوا گسستن است / دیو و بت های درون بشکستن است ...

فرا رسیدن ماه رمضان مبارک

به عاصیان وعده رحمت رسید

ماهی سرشار از برکت و رحمت و عبادت های پذیرفته شده

برایتان آرزومندم ...

مارا به دعا کاش نسازند فراموش

رندان سحرخیز که صاحب نفسانند ...

فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بر شما مبارک

 


جهت استفاده از متون تبریک ماه مبارک رمضان از مقاله مقابل استفاده نمایید: پیامک تبریک ماه مبارک رمضان

 

سامانه پیامک پارس گرین ارائه دهنده خدمات مبتنی بر پیام کوتاه و پیام های تبلیغاتی در سراسر کشور با پایین ترین تعرفه وحرفه ای ترین پنل های کاربری و نمایندگی آماده خدمت رسانی می باشد. سامانه پیام کوتاه  بانک شماره قدرتمند از کل کشور به تفکیک استان،شهر، کدپستی، جنسیت، رده سنی، همرا اول، ایرانسل، بانک مشاغل و... می باشد.

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

جهت استفاده از سامانه پیامک عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید و یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : 66375117127262024-1687139106-18552;