صرفه جویی با سامانه پیامک

4 از 5 (3 نظر)

صرفه جویی فراوان در تبلیغات با سامانه پیامک

در هر کسب و کاری که باشید و یا هرکاری را بخواهید به بقیه افراد معرفی کنید، نیاز به تبلیغات ایا راهی برای دیده شدن دارید.

ممکن است پیشنهادات متفاوتی را برای اعلام معرفی خودتان داشته باشید. انواع مختلفی از روشهای تبلیغات وجود دارد که هر کدام می‌تواند مزایا و معایب خاص خودش را داشته باشد. البته که هیچ راهی دارای اشکال نیست و بستگی به این دارد که شما در چه حرفه‌ای مشغول هستید و یا چه بودجه ای را برای معرفی خودتان و شناساندن خدماتتان به بقیه در نظر گرفته اید.

پخش تراکت، تیزرهای تلویزیونی،  تبلیغات رادیویی،  نصب بنر و ….  هر یک راه های مختلفی از تبلیغات هستند.

در این بین تبلیغات مجازی با استفاده از رسانه‌های دیجیتال عمومی مانند ارسال تبلیغات در سایت ها و یا فرستادن پیامک نیز جزو راه های جدید تبلیغات به حساب می آید.

سامانه های پیامکی  گزینه جدید و البته کارآمد در حوزه تبلیغات معرفی شدند. البته که از این سامانه های پیامکی میتوان برای ارتباطات بین سازمانی، ارتباط با مشتریان، ارسال پیام های اطلاع رسانی و ….  نیز استفاده کرد.

دیری نگذشت که میزان گرایش افراد به پنلهای ارسال و دریافت پیامک افزایش یافت و افراد بسیاری با هدف های متفاوت از این رسانه های عمومی استفاده کردند.

اما براستی چه ویژگی‌هایی در سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه وجود دارد که باعث شده است تا به صورت عمومی مورد استفاده همه افراد جامعه قرار گیرد. از خدمات‌دهی ساده تا ارائه  امکانات پیشرفته، سامانه های پیامکی می توانند خدمات دهی داشته باشند.

نکته‌ای که قابل توجه است پیش‌بینی تمام دسترسی ها و امکاناتی است که برای یک تبلیغ ساده از طریق پیامک نیاز می باشد.

وجود بانک شماره های متفاوت برای افرادی که به تازگی کارشان را شروع کرده اند و هیچ گروه هدف و یا مشتری در ابتدا ندارد.

امکان ارسال و نگارش متن های تبلیغاتی  و همچنین گزارشی جامع از ارسالی که انجام شده است.

Panel-presentation-Send-e-mail-advertising

همین سه دسترسی ساده باعث می‌شود تا با ابتدایی ترین امکانات، بتوانید حرفه و یا خدماتی که ارائه می‌دهید را به گروه هدف مورد نظرتان به صورت پیامک معرفی کنید  و از نتیجه آن آگاه شوید و بتوانید شیوه ارسال و بازخورد مشتریان خود را بررسی نمایید.

اگر کمی در کارایی این سامانه ها دقیق بشوید متوجه خواهید شد که ایی پنل اس‌ام‌اس بیش از حالت پایه و ابتدایی آن است.

برگزاری مسابقات، نظرسنجی های مختلف، بررسی گارانتی محصول و یا اصالت کالای خریداری شده، اعلام اقساط پرداخت شده و یا باقی مانده، تبریک جشن ها و مناسبت های خاص، اعلام جلسات عمومی شرکتها و یادآوری برگزاری کلاس ها، قابلیت ارتباط دو طرفه پیامکی،  پاسخ های هوشمند به متن های ارسالی و ….  گوشه‌ای از امکانات یک سامانه پیامک می باشد.

 

اگر کمی دقیق شوید خواهید دید پس از جذب مشتری،  به راحتی می توانید با دسترسی به هر یک از امکانات مورد استفاده، همان مشتریان را مدیریت نمایید و به صورت دسته بندی شده و مناسب با آنها در ارتباط باشید.

به نوعی سامانه های پیامکی هم می‌تواند برای شما جذب مشتری داشته باشند و هم ارتباطات بین مشتریان شما و شما را پایدار نگه خواهد داشت.

البته که چنین توانایی هایی با چنین امکاناتی در مقایسه با دیگر روش های موجود بسیار به صرفه تر و اقتصادی تر تعیین شده است.

هزینه های ارسال پیامک،  امکانات موجود در سامانه های پیام دهی ، خط های اختصاصی مربوط به پنل‌های ارسال و دریافت پیامک، هزینه‌های جاری و سالانه و …  همگی در مقایسه با دیگر حالات تبلیغات و یا روشهای مشتری مداری بسیار پایین تر و به صرفه تر است.

شاید به همین خاطر باشد که  از تمام خدمات و کارها، از ابتدایی ترین دسترسی‌ها تا حرفه ای ترین کارایی ها توسط سامانه های پیامک پیاده سازی می شود.

برای مثال شما تبلیغات مربوط به محصولات یک کارخانه و یا محصولات بهداشتی که شما را تشویق به ارسال عددی به شماره سامانه پیامکی می نماید را دیده اید.

ارسال کدهای گارانتی محصولات بابت فعال شدن زمان گارانتی آنها،  و یا ارسال کد خرید بابت اطمینان از مبلغی که برای آن محصول پرداخت کرده اید نیست به یک شماره سامانه پیامکی انجام می شود.

قرعه کشی هایی که هر برندی برای محصولات خود و احترام به انتخاب محصولات توسط خریداران برگزار می کند، و یا حتی قرعه کشی هایی که در سامانه های مجازی و یا رسانه های دیجیتال مانند تلویزیون انجام می شود  نیز از طریق سامانه های پیامکی بودند.

شاید شما حداقل یک بار مخاطب برنامه ۹۰ بوده باشید .قرعه کشی و نظرسنجی این مسابقه نیز از طریق ارسال کد و گزینه اعلام شده به شماره سامانه برنامه بوده و در همان لحظه نیز نمودار ها آمار شرکت کنندگان  را به صورت آنلاین نمایش می‌دادند. تمامی آن روان نیز از طریق سامانه پیامکی انجام شده است.

حتی اگر شما وارد فروشگاهی شوید و شماره موبایل خودتان را در اختیار فروشنده قرار دهید پیامکی که حاوی کد تخفیف مخصوص به شما مربوط به تاریخ تولدتان و یادآوری خریده است تنها برای شما  از طریق سامانه پیامک ارسال میشود.

این محبوبیت سراسری، هزینه های پایین امکانات حرفه ای، پیش بینی تمام نیازهای یک کسب و کار از تبلیغات تا مشتری مداری، و البته اقتصادی بودن دریافت سامانه پیامک،  باعث شده است تا گزینه انتخاب ارسال پیامک از بین دیگر راه های تبلیغاتی ارتباط با مشتری جزوه برترین و اولین انتخاب ها باشد.

کافیست تا مناسبترین، پیشرفته ترین و البته حرفه ای ترین سامانه پیامک را انتخاب نمایید تا متوجه شوید سرمایه اندکی که برای راه اندازی یک پنل ارسال و دریافت پیام کوتاه هزینه کرده اید چقدر باعث شده است تا از هزینه های جانبی و اضافه شما کاسته شود البته شما از نتیجه کار نیز راضی باشید.

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

جهت استفاده از سامانه جامع مدیریت هوشمند پیامک عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید یا از لینک زیر اقدام فرمایید.

ثبت-نام-سامانه-پیامکی

کد BSC : 66375117127382024845263071-19016;