بررسی علل لغو اشتراک اعضا از خبرنامه پیامکی

4 از 5 (3 نظر)

علت لغو اشتراک اعضای خبرنامه پیامکی

 

بازاریابی پیامکی، در صورتی که به درستی انجام شود، پدیده ی بسیار شگفت انگیزی می باشد. گاهی اوقات، کاربرانی به ما مراجعه می کنند و از ما دلیل موفق نبودن کمپین ارسال پیامکی خود را جویا می شوند. ما سعی دارد تا با ارائه ی بهترین خدمات پیامک به مشتریان، آنها را در تجارتشان یاری نماید. خب، گاهی اوقات لازم است که برای موفقیت، روش ها و استراتژی های پیشین خود را تغییر دهید و گاهی اوقات بهتر است که همه چیز را از ابتدا شروع نمایید. در هر صورت در این مقاله تلاش کردیم علت های نادیده گرفتن پیامک ها توسط مشترکین و اعضای خبرنامه ی پیامکی شما را بررسی نماییم و راهکار موثری را در این رابطه به شما عزیزان نشان دهیم.

بسیاری از کسب و کارها و کاربران پنل های پیامکی، اطلاعات لازم برای راه اندازی یک خبرنامه یا کمپین تبلیغات پیامکی موفق را ندارند و از روش های نادرستی استفاده می کنند. پیشتر در مقالاتی چون متن پیامک تبلیغاتی، به نحوه نوشتن یک متن تبلیغاتی تاثیرگذار اشاره شد. این راهکارها برای نوشتن متون خدماتی جهت ارسال به باشگاه مشتریان نیز تا حدودی صدق می کند. در ادامه علت های دیگر نیز عنوان می شود.

The-reason-for-canceling-the-subscription-of-SMS-newsletter-members

 

برای مشتریان به خصوص، پیشنهادات شگفت انگیز ارسال کنید

بسیاری از کسب و کار ها هستند که این بخش بسیار مهم را فراموش می کنند و اهمیتی به مشتریان وفادار خود نمی دهند، مشتریان وفاداری هستند که همیشه حمایت خود را از یک برند به خصوص نشان می دهند و محصولات و خدمات بسیاری از آنها دریافت می کنند. باید به این افراد توجه ویژه داشته باشید. آنها مهره حیاتی بقای کسب و کار شما هستند، بعد از مدتی ممکن است به دلیل عدم توجه کافی شما، این افراد نیز اشتراک خود را لغو کنند.

راهکار : مشتریان همیشگی خود را بشناسید و از آنها بابت همراهی شان قدردانی کنید. مثلا در روز تولد آنها برایشان یک تخفیف و یا پیشنهاد هیجان انگیز در نظر بگیرید. یا در مناسبت های مختلف یک پیامک شخصی سازی شده برای آنها ارسال کنید و پیشنهادات شگفت انگیز خود را به آنها اعلام کنید، اینگونه متوجه مشتری مداری و قدردانی شما خواهند شد و چه بسا با تبلیغات دهان به دهان برند شما را به افراد دیگری نیز معرفی خواهند کرد.

داشتن بانک گسترده اما ارسال بی نتیجه

بسیاری از افراد تصور می کنند داشتن بانک عظیمی از شماره مخاطبین به نفع سازمان آنها است و بازخورد بیشتری خواهند گرفت، در صورتی که به هیچ وجه اینطور نیست. فرض کنید شما ۲۰۰۰۰ شماره دارید و خیلی از آنها حتی مشتری شما نیستند و در گذشته نیز تمایلی به دریافت پیامک های شما نشان نداده اند. بنابراین ارسال به همه این شماره ها فایده ای برای شما نخواهد داشت و فقط هزینه های شما را بالا می برد. ضمن اینکه در مدت زمان کمی لغو اشتراک بالایی خواهید داشت و این به نفع شما نیست،پس از مدتی با بررسی آمارها احتمالا به این نتیجه خواهید رسید که بازاریابی پیامکی مناسب کسب و کار شما نیست. در صورتی که استراتژی شما غلط بوده است.

راهکار: پس باید به دنبال مشتریان دائمی و وفادار باشید، وجود همین افراد در باشگاه مشتریان و خبرنامه پیامکی شما، لازم ، کافی و به نفع شما است و سودآوری و بازخورد لازم را برایتان دارد.

پیامک طولانی ممکن است خوانده نشود

این روزها بسیاری از افراد تمایل یا وقت لازم برای خواندن یک متن طولانی را ندارند و این مورد از حوصله آنها خارج است. به هیچ عنوان متون طولانی و گیج کننده برای مشتریان خود ارسال نکنید، بسیاری از آنها پیامک شما را کامل نمی خوانند و یا حتی بدون خواندن آن را حذف می کنند.

راهکار: سعی کنید در کوتاه ترین تعداد کاراکتر ممکن اصل خبر را به اطلاع آنها برسانید، اگر هم نیاز به اطلاع رسانی بیشتر است می توانید در انتهای پیامک خود شماره تماس یا لینک سایت و یا شبکه های اجتماعی خود را بگذارید، به این صورت پیامک های شما توسط افراد بیشتری خوانده خواهد شد وبرای آنهایی که تمایل به مطالعه بیشتر دارند نیز راهکاری در نظر گرفته شده است.

 

 

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است ، با بخش پشتیبانی پارس گرین به شماره تلفن 02141757000 تماس بگیرید .

 

telephone

مشاوره-رایگان

برای استفاده از سامانه پیامک پارس گرین عدد 2000 را به 10001391 پیامک کنید و یا از لینک زیر اقدام نمایید.

ثبت-نام-پنل-پیامکی

کد BSC : 66375117127292024-919491475-18736;